Lifetime strategypoints mansion

• elrio
      elrio
      Bronze
      Na hoeveel dagen worden de Lifetime Strategypoints van mansion geupdate, ik nu nu dat de laatste keer 3 februari was.

Graag had ik ook geweten wat er gebeurd als je bijvoorbeeld ja de 120 dagen nog geen 1000 SP hebt, dus verlies je de 50$.
      Wat als je nog maar bijvoorbeeld 45$ op je account hebt staan, moet je dan zelf nog 5$ betalen.

Want ik zie nu met het tempo dat ik nu speel (volgens mijn ouders nog te veel) ik er nooit geraak en ik dan gewoon die 50$ op mansion laat staan om die freeroll te spelen en de sit n' go's die hopelijk weldra worden georganiseerd ook te spelen, en mijn eventuele winst dan ook nog te behouden.
      Mijn winst die ik al gemaakt heb stort ik dan op partypoker.
      Of is het aan te raden om toch te proberen die 1000 PS punten te proberen halen??

Greetz elrio
  • 7 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je moet 1000MPP halen als je wilt dat je $50 blijft staan. Strategypoints hebben daar niks mee te maken.

Als je minder dan $50 hebt wordt natuurlijk gewoon dat geld gepakt, het zou nogal idioot zijn om iemand $50 te geven, en als hij het verliest hem wel terug te laten betalen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      okej, wist ik niet :p
      Ga dan wel doorspelen op mansion. Kijken hoever ik kom. Nu ik op NL25 speel zal de rake ook wel veel groter zijn en dat betekent meer MP points.
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Heeft iemand toevallig enig idee hoe het zit met de strategypoints?

Ik heb nu inmiddels 36,20 mp points op Mansion, maar ik zie nog steeds geen strategypoints bijgeschreven, terwijl de week al weer om is.

Als ik bij mijn overzicht kijkt is de laatste dag die ik zie 3 febuari, dus het lijkt net of er momenteel niets gebeurd met de toevoer van de strategypoints.

@elrio 1000 punten halen is niet makkelijk, ik heb op de 5-10 gespeeld en haalde ongeveer 1 punt per uur, dat is dan met 1 tafel.
      Stel je zou 4 tafels tegelijk spelen, dan zou dat gemiddeld op zo een 250 uur neerkomen wat ruim 2 uur per dag is oftewel 14-15 uur per week.

De 10-25 cent tafels, die jij nu speelt, is vrij hoog met een bankroll van 50, hoop dat het je lukt!

Van mij had deze grens wel een stuk lager gemogen, 250 punten bijvoorbeeld.
      Cashgames hebben mij helaas weinig geluk gebracht, dus ik heb deze missie voor nu maar even afgekapt.
      In tegenstelling tot de andere sites waar ik prima draai, wil het op Mansion maar niet lukken, zelfs niet met sss :(

Ikzelf ga binnenkort een storting doen op Titan en mijn account linken met deze site, leuke manier om strategypoints te halen en geen tijdsdruk qua bonus en net als op Mansion leuke freerolls ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ben nog paar pas overgeschakelt op NL 25 he.
      Had al mijn Bankroll uitgebouwd tot 150 op NL 10. Lukte zeer vlot op mansion.

Greetz elrio
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Ben nog paar pas overgeschakelt op NL 25 he.
      Had al mijn Bankroll uitgebouwd tot 150 op NL 10. Lukte zeer vlot op mansion.

Greetz elrio
      Hey, ik neem aan dat je nu SSS speelt dan? voor BSS heb je natuurlijk heel wat meer nodig he. Minimaal 20 buy-ins. Voor SSS is dat dus ongeveer $100 en voor BSS is dat $500. Ik zit namelijk nu in dezelfde fase. Ik zit nu rond de $200 grens en speel nog steeds BSS op NL10 omdat SSS mij niet zo bevalt. Ik grind gewoon door tot ongeveer 450 of 500 en ga dan BSS spelen op NL25. Er zit momenteel nog geen tempo in, ik hoop dat het in de toekomst wat sneller gaat. Let wel goed op BRM he! Ik zit momenteel in een fase met veel swings, maar doordat ik me goed aan het BRM ben ik geen moment in gevaar gekomen. Dat is wel een lekker gevoel. Het is lullig als je door te hoge limieten broke gaat.

Groet, Sander
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Inderdaad speel ik SSS en met resultaat.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Mooi net ontdekt dat ik vanaf morgen iedere dag 10 MMP moet halen om mijn50$ te behouden :p, is wel te doen dus.

Nog 820 MMP te gaan in 82 dagen :p

Greetz elrio