Unibet PS points

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo,

Heb onlangs op unibet gestort maar de punten zijn geupdate tot 1 jan 2008... Eigenlijk wilde ik alleen ff zeker weten of mn account wel gekoppeld is aangezien ik altijd wat twijfel over of ik m wel goed heb aangemeld...

Hoe kan ik dit checken?

Groeten,
      Leo
  • 4 antwoorden
    • Jelmoo
      Jelmoo
      Bronze
      Betreft Mansion poker!
      Ook ik heb dit probleem, vind het onnodig om een nieuw topic over te starten.
      Na mijn bonus verspeeld te hebben op mansion, heb ik zelf een deposit gemaakt.. nu vraag ik me af als ik met mn gedeposite geld speel of ik dan ook pokerstrategy points krijg?! want de laatste update staat hier van 3 Feb. en ik had gelezen dat deze elke week werd geupdate, als ik mn points binnen heb zit ik al zeker weten direct in silver stadium met een beetje veel geluk misschien wel gold, dus vroeg me af of deze punten gewoon doortellen aangezien mijn mansion account gekoppeld staad aan PS.com
      En gelijk nog een vraagje, is er wat fout gegaan in de $50 starters bonus?want een refer van mij (TAF) heeft zondag de quiz gehaald en nog geen starter bonus gehad, ik vraag het me alleen maar af
      bij voorbaat dank!
      Jelmer
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik zie de account van Leo wel staan, maar verder kan ik geen specifieke info inkijken hierover.

Voor de zekerheid zou ik beide even een ticket aanmaken. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket".
      Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je Unibet gegevens en dan kan afdeling support het voor je nakijken.

Ik kan me echter voorstellen dat deze gegevens nog niet up to date zijn, aangezien Unibet pas onlangs een nieuwe partner is en we vaak moeten wachten op de eerste lijsten om zodoende de SP's te kunnen updaten.

Maar nogmaals, stuur even een ticket en dan weet je alles zeker.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ok, tnx.
      Hier het antwoord:

if you created your account through our tracker link everything should be okay. Unfortunately we can not check this yet because our IT is still implementing the necessary changes for showing the StrategyPoints who were gained by playing at Unibet.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ok, dat is dus ff afwachten. Heeft te maken met die lijsten waarover ik het had in de vorige post.