0.25/0.50 - AKo - HU

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with K:diamond: , A:club:
      2 folds, Hero raises, 2 folds, CO 3-bets, 3 folds, Hero caps, CO calls.

Flop: (9,40 SB) 2:diamond: , 8:heart: , 9:club: (2 players)
      Hero bets, CO calls.

Turn: (5,70 BB) Q:heart: (2 players)
      Hero bets, CO raises, Hero calls.

River: (9,70 BB) 8:spade: (2 players)
      Hero checks, CO bets, Hero calls.

Final Pot: 11,70 BB

Moet ik hier c/c doen op de turn of b/f? Na de turn raise lig ik vrijwel zeker achter, maar heb wel weer 8:1 om te callen...
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      bet call on turn vind ik ok.

maar ik denk dat je deze river gewoon moet wegleggen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      3-bet van CO preflop geeft normaal gesproken aan dat ie sterke hand heeft, bv 99+, AJ+,KQ

Zelf zou ik na de turn raise callen en river folden. Turn heb je nog wel wat outs, maar het kan zijn dat hij ook jouw outs in zijn hand heeft. River is voor mij easy fold, enige wat je beat in die range is AJ en dat is waarschijnlijk nog de minst logische hand.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Dit was dus zo'n post waarbij ik gisterennacht helemaal begon te twijfelen. :D
      Ik heb daarom even gewacht op de experts, maar de lijn bleek correct te zijn.

Preflop en Flop:
      Correct gespeeld.

Turn:
      Ook hier is je bet correct, maar je wordt geraised. De lijn call flop/ raise turn vind ik nogal sterk overkomen van je tegenstander. Daarbij kunnen de outs die je hebt, zoals Yoghi ook al aangaf, tevens outs zijn van je tegenstander.
      In dit geval zou ik hier folden en zie ik in een call weinig toegevoegde waarde.
      Ik zou de hand hier opgeven, dus bet/fold spelen.

Ook gecheckt bij experts, aangezien ik nog weleens te passief kan zijn, maar het bleek correct deze keer :D .