beuybeuy "Back on SH tables"

• beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Hallo mensen, na het volgen van de DON-Blog van Alexboxtel was ik gelijk overtuigd dat ik daar ook eens aan moest beginnen.

Dus zodoende wat $ overgezet van party naar stars om de Double or nothings te gaan spelen, ik ben begonne met een BR van 48$.

Hiermee wil ik op de 1,10$ Turbo Don's, t/m 31 december tot een Bankroll van 100$ komen. Eenmaal bij de 100$ aangekomen wordt het tijd voor de 5,20$ Turbo's etc etc...

Ik ben hiermee begonnen op 20-12-08, gisteren dus ;) . Ondanks dat ik niet echt een vast schema heb in pokeren maak ik tog dit blogje om mezelf bezig te houden en zo m'n stats in de peiling te houden (& om natuurlijk goed advies te krijgen :D ). Dus het kan ook zijn dat ik bv een dag of wat inactief ben op het forum..!

Dit zijn m'n resultaten tot nog toe;

Begin BR; 48$

20-12; 31 gespeeld ,, 64% gewonne

21-12; 28 gespeeld ,, 78% gewonne

BR; 66$
  • 1555 antwoorden
    • HannesNL
      HannesNL
      Bronze
      Heey, hier is je blogje dan;)

Ik hoop dat het je lukt, de $100 voor 31 december.

Het vooruitzicht is in ieder geval goed!
      18 dollar in 2 dagen op $1 DON is echt onwijs goed.

Succes! May the pokergod be with you.
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Heey, Jupz ik kon het tog niet laten :)

Niet zo'n slecht idee van je dusja tog maar 1 aangemaakt.

Ik hoop ook dat het gaat lukken keb nog 10 dagen, voor vandaag heb ik net afgesloten met deze huidige stand (vorige post).

En heb jij nog doelstellingen voor 2009..?

GoodLuck!
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hey leuk man,

nog iemand voor de don's :)

suc6 en leuk dat ik je geinspireerd heb!!

gr alex
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      @ alex,

Ja dankje en ik hoop dat't goed gaat komen net als bij jou ;) eerst maar is m'n 1e doelstelling halen;

100$ op oud&nieuw.

Jij ook suc6 voor zover je dat nog nodig hebt ;)

Grtz...
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      :| Allem8ig man de 1e 4 Don's verloren alle 4 badbeats of gewoon lucky voor die andere AK 2 maal verlore tegen QT en J9.

Daar gaat m'n winst van gisteren!!!!!
    • Steamon
      Steamon
      Bronze
      Ik ben er ook maar pas mee begonnen. Je maakt wel winst maar het kan gewoon gebeuren dat je er ook wat verliest (achterelkaar) Ik zelf ga nu weer een uitbreidde sessie houden maar probleem bij titan. Want zit bij titan dat je ze niet 10 tegelijk ken spelen. Maar per 3 min 1 ken opstarten. Dus daar moet ik het mee doen verder zou ik zeggen join de don groep als je er nog niet in zit. en succes.
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Oke dan netjes netjes ,, dats wel kut dan bij Titan ja :( ,, MOVE UR MONEY 2 STARS :)

afijn het gaat echt zwaar klote man de ene Badbeat na de andere tis ongekend ik speel gewoon m'n Agame als gister en anders raise bb met KT komt K85 flop. hij gaat all in ik call heefti A5 ,, je raad het al River een A!

En zo gaat dat nu al 7 Don's lang :| ik ga dr zo mee kappen denk ik. Kebr 1 gewonne vd 7 :|
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Medepokerstrategen,

Ik had vandaag een belabberde start (Alleen maar Badbeats). 7 Dons gedaan en 1 daarvan gewonne ahahaha :( te droevig.

Maar vol goede moed en zonder TILT! ging ik verder.

Hier m'n resultaat;

22-12; 18 gespeeld ,, 50%

Meer heb ik er niet van kunnen maken ;) , Maar tog nog een goeie comeback al vind ik het zelf! Mja BR tog omlaag door die smerige Rake :(

BR; 64$

Dit was het weer voor deze dag, ik ga nu naar m'n stage!
    • HannesNL
      HannesNL
      Bronze
      goed herpakt, bad beats zijn er vooral op de $1 limieten. Je moet hier tegen kunnen....
      $1 DoN's kan je met 6-9 tafels tegelijk spelen, ik raad je ook aan om dat te doen. Je moet hier meer je kaarten spelen en niet zozeer de spelers. Maargoed, dat is jouw keuze natuurlijk;)

Happy holidays!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timkroes
      goed herpakt, bad beats zijn er vooral op de $1 limieten. Je moet hier tegen kunnen....
      $1 DoN's kan je met 6-9 tafels tegelijk spelen, ik raad je ook aan om dat te doen. Je moet hier meer je kaarten spelen en niet zozeer de spelers. Maargoed, dat is jouw keuze natuurlijk;)

Happy holidays!
      Bad beats zijn er overal (procentueel) even veel hoor...
      Op de lagere limieten gaan spelers gewoon vaker een slechte call maken waardoor ze (absoluut) vaker voorkomen...
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Oke dan tim,

Ik ga het proberen met 6 tafels om te beginnen :D Je hoort ervan!

Happy Holidays 2
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Korte update;

23-12; 20 gespeeld ,, % 75

In het begin ging het zeker goed maar na 1,5 uur werd m'n concentratie veel minder even kijken hoe dat vanmiddag uitpakt.

Ik ga vanmiddag na het eten verder met m'n volgende sessie van 1,5 a 2 uur, overigens speel ik nu 6 tafels tegelijk op de 1$ Don's :D .

kleine update;

Het ging niet volgens plan, want van de 1e 6 verloor ik er gelijk 3 van, dusja heb ik even wat gas teruggenomen en er maar 10 gespeeld ipv 20.
      Deze gingen ook volledig kut :( !

Hier resultaat;

23-12; 10 gespeeld ,, 40% :| :( DRAMA! (geen concentratie+Badbeats)

Maar de totale winst vandaag over 30 Don's bedraagt;

23-12; 30 gespeeld ,, 63%

BR; 69$

hopend dat het de volgende x beter gaat :( (2e sessie)

Grtz beuybeuy..
    • HannesNL
      HannesNL
      Bronze
      om eerlijk te zijn gaan de beginsessies altijd vlekkeloos en de sessies die ik erachteraan maak slechter. Ik denk echt de concentratieverlies!

63% over 30 DoN's is een resultaat om trots op te zijn hoor!

Grind ze!

ps: Hoe ging het spelen met 6 tafels?
    • kjells
      kjells
      Bronze
      hey, leuk om nog mensen tegen te komen die DON's spelen.
      Ik speel ze op titan, 20$ buyin.
      easy money, maar wel redelijk swingy omdat je hele tornooi meestal afhangt van 1 of 2 handen die je speelt.(of dat zou toch moeten in mijn ogen, 1 of 2 keer het er met een grote voorsprong ingooien en klaar :P )

wat die bad beats betreft, die kom je overal tegen, die kom ik ook geregeld tegen op mijn limiet hoor, 50% van de mensen die je er tegenkomt weten nog altijd niet waar ze mee bezig zijn en callen mijn sterke handen vaak af met rommel, en daar hoort van tijd tot tijd een bad beat bij he.

in elk geval succes, je bent goed bezig zo te zien. Mooie winrate
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      @ tim

Heey man,

Ja tis een redelijke winrate maar als jr eerst 15 vd 20 wint en dan door concentratie verlies nix meer wint is dat gewoon zeer slecht vind ik zelf!

& 6 tafels gaat me redelijk af ;) , maar ik speel dr liever 4 dat is wat overzichtelijker vind ik.

@kjells

Leuk om te horen, & dan heb jt ook wel in de smiezen ja als je de 20$ speelt ;) En ik speel nu gewoon op safe zegmaar en zodra de blinds 100 zijn ist gewoon aggressief pushe en klus geklaard ;)

Jij ook veel suc6 ik ga nog een kleine sessie spelen (weinig tijd met feestdagen ;) )

ps; PRETTIGE FEESTDAGEN VOOR IEDEREEN! :D :D
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Vandaag een kleine sessie gespeeld & vanaaf plak ik er nog een kleintje aanvast :D !

26-12; 16 gespeeld ,, 69%

Kben nu voor m'n 2e kleine sessie aan het spelen, maar zag dat de 28e December om 21.30 de 500K voor Guiness World Record was met max 35K aan mensen ;)

Hier zou ik graag aan mee willen doen, helaas red ik dat niet met m'n BRM dus ga ik in totaal 5x een 2,20$ sattelite spelen (36 man ,, 6 seats) WAAROM 5x nou omdat 5x2,20 = $11,- (Dus de gehele buy-in)

Tussendoor blijf ik natuurlijk met m'n gewone doel verder gaan DE DONS!

---------------------------------------EDIT------------------------------------------------

13e geworden bij de sattelite, nog 4 tegaan ;) ! Ging er met JJ tegen AT uit dusja :( had makkelijk 6e kunnen halen, maarja helaas.

Hier de 2e update van de DONS;

26-12; 11 gespeeld ,, 81%

totaal vandaag;

26-12; 27 gespeeld ,, 74% (Ben hier zeer tevree mee :D , goeie dag!)
      1/5 $2,20 sattelite 500K ,, 13e

BR; $77

Opniew een redelijk nette winrate & ondanks m'n verlies in de sattelite die ik geprobeerd heb van 2,20$, tog nog winst weten te behalen met de DONS!
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Goedemorgen,

Ik ben vanochtend gestart met de DONS uiteraard & ook weer met een Satellite voor de 500K van morgen. Gisteren werd ik 13e vandaag 12e (Kaartdood & turbo dusja).

Maargoed nog altijd 1 plaats btr dan gisteren. Dus zodoende had ik nog 3 pogingen om mezelf te kwalificeren. Poging 3, FT gehaald nog 7 man over A8o op bb (600), kgeloof dat de shortstacker met 685 all in ging dusja easy call voor 85, En ik won ;) 1e 6 hadden een seat dus zodoende bij m'n 3e poging is het gelukt. Ik doe mee voor de 500K morgen 21.30 uur.

Mn dons gaan alleen wat minder vandaag :( ,, maarja ik probeer het nog een btj op te krikken. Maar ben allang blij dat ik mee kan doen met de 500K morgen :)

-------------------------------------------EDIT----------------------------------------------

Nou een wederom succesvolle dag;

27-12; 21 gespeeld ,, 66%

+ nog wat losse sng's gespeeld & de hierboven vermelde satellites!

BR; 91$
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      going up up up :D

Hou de groene cijfertjes aan en lekker aan je spel blijven werken.

Die DoN doen het wel goed hier tussen de PS spelers :D
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ja idd gewoon omhoog gaan! Moet te doen zijn de 100$ voor nieuwjaar ;)

En dr doen dr idd redelijk wat DONS van ps en gaat idd vrij aardig allemaal :D .

Jij ook suc6 eh!