NL10: Pocket A vs 2 tegenstanders

• raasz
      raasz
      Bronze
      Betreffende hand staat op:
      http://www.pokerhand.org/?2100918

Notes:
      Ik besluit de flop te checken om de bigstack een bet te laten uitlokken. Ik denk dat hij bang is voor de A en fold als ik bet. Mijn plan werkt en ik besluit te raisen. Achteraf gezien better flat kunnen callen of zijn jullie voorstander van een raise?

Ok, that's all.
  • 4 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      dit is gewoon keiharde poep. Een setje azen boeit alleen als iemand anders een A heeft, een underset heeft, een draw heeft...

De kansen op zo'n situatie is minimaal klein. Je gaat bijna geen value halen uit deze situaties.

Het beste is dus cbetten en hopen dat hij tricky gaat spelen of dat hij daadwerkelijk een van de bovenstaande handen heeft.

c/r is gewoon je hand open op tafel neerleggen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Er liggen weinig draws. alleen een kleine straightdraw. ik had hier op de flop alleen gecalled en gehoopt dat iemand op de turn 2 pair hit of iets dergelijks. enige die hier een check raise called is of de 2/3 suited of die laatste aas, of een lagere set. de kans dat iemand die heeft is echt minimaal. als je hier called heb je altijd nog kans dat iemand op de turn probeert te bluffen. Ik ben normaal geen fan van het slowplayen van grote handen, maar op zo en board is de kans dat iemand een draw heeft echt heel klein. je had hier veel meer uit kunnen halen.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      je hebt gelijk. c/c turn op actie hopen is misschien zelfs veel beter dan cbet flop.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Contibet de flop gewoon en hoop dat iemand idd rare dingen gaat uithalen of 67 heeft voor een draw. Mensen doen de gekste dingen op NL10 dus bouw de pot op.
      Zoals gespeeld: flatcall gewoon op de flop. Flop is zo goed als drawloos en je zit multiway. Dus hou je slowplay dan maar even vol en c/r turn en b/c river.