Reads

• 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Ik heb 3 vragen over de SSS:

1. Is het wel eens gebeurd dat iemand doorhad dat je sss speelde en je helemaal blut speelde?

2. Wat doe je daaraan?

3. Is het al eens iemand gelukt om erachter te komen dat iemand sss speelt en daar veel geld aan verdiend?
  • 3 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 86RankF86
      Ik heb 3 vragen over de SSS:

1. Is het wel eens gebeurd dat iemand doorhad dat je sss speelde en je helemaal blut speelde?

2. Wat doe je daaraan?

3. Is het al eens iemand gelukt om erachter te komen dat iemand sss speelt en daar veel geld aan verdiend?
      1. Is mij nog niet overkomen. Met een goed BRM kan je bijna niet blut raken. Met SSS speel je alleen heel erg sterke handen, dus voor een BS blijft het lastig spelen tegen SS. Ongetwijfeld zullen er heel wat blinds van mij gestolen zijn, maar dan had ik ook geen hand uit de SHK (SS).
      Bluffen daar doen SS-ers niet aan, en ook is het zo, dat SSS bijna bluf-proof is.

2. Eigenlijk dus geen idee :D

3. Nee, helaas niet. Komt eigenlijk een beetje op antwoord 1. neer, maar dan vanuit de andere kant bekeken ;)

Anyway, als je silveren status hebt, kan je wel het artikel lezen over spelen tegen een SS.

:club:
    • Leo
      Leo
      Bronze
      1. Jawel, blutspelen niet, maar zeker wel dat ze je buyin wegspelen... Video die ik heb gepost zeg ik daar ook wat over.

2. Goed je tegenstanders in de gaten houden, notities bijhouden als bijv. iemand naar je toe checkt, wetende dat je moet raisen en je allin reraised. En bij mij is PT mn beste vriend!

3. Jazeker ;) PT is je vriend weer. Meestal rocks met laag vpip, en hoge cont bet. Verder buyin tussen de 15 en 25 bbs. Silver worden en de artikelen lezen over "how to play vs other SSSers"
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Het is een beetje algemene vraag, want heel veel hangt af van de situatie.

Maar, iemand helemaal blut spelen kan bijna niet, zolang je bij SSS blijft. Wanneer iemand doorheeft dat je SSS speelt (en hij is geen complete idioot), dan kan hij meer proberen te stealen bij je. Ook kan hij proberen op de flop te checken om je cbet te raisen.

Steals kan je tegengaan door je eigen range te verbreden, maar dat zou ik als beginner niet doen. Dan kan je beter je blind opgeven en wachten op betere handen.

Als je merkt dat villain vaak een check/raise tegen je doet. Dan kan je beter geen cbet maken (wanneer je mist), maar gewoon checken en opnieuw evalueren op de turn.

Nogmaals dit is heel algemeen. De kracht van SSS is juist dat tegenstanders je bijna niet kunnen uitbuiten. Je hebt maar zo'n kleine stack dat je over het algemeen alleen preflop en de flop speelt. Daarna ben je al All-in. Dus ze hebben simpelweg geen mogelijkheid om je eruit te spelen.

Voor een wat gerichter antwoord, kan je het beste handen posten waar je onzeker over bent. Dat zal je spel veel meer helpen.
      Sowieso hebben de meeste tegenstanders op 10NL (neem aan dat je daar speelt) nauwelijks door dat ze zelf kaarten hebben, laat staan hoe jij speelt.