50$ mansion

• luckylusiano
      luckylusiano
      Bronze
      Hallo allemaal,

ik heb mijn 50$ binnen op mansion poker.
      Dank daarvoor!
      Maar hoe werkt het nou precies? Hoeveel punten moet ik halen totdat ik kan laten uitbetalen? En waar kan ik vinden hoeveel ik heb gehaald?
      Kan iemand hiervoor nog even uitleg geven?

Dank je well
  • 20 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi luckylusiano,

Allereerst nog welkom bij PokerStrategy!

Er zijn 2 dingen waar je op moet letten:

Allereerst moet je 1000 Mansion Points verzamelen binnen 120 dagen om het startkapitaal te mogen houden. Dit is niet zo moeilijk.

Ten tweede heb je de $100 bonus. Hiervoor dien je in totaal 2200 Mansion Points voor te verzamelen om deze vrij te spelen.

Veel succes aan de tafels!
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      Hoe verzamel je eigenlijk precies die punten ? Door gewoon Cash games te spelen Sit & go etc. zelfde als bij pokerstars VPP points.
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi luckylusiano,

Allereerst nog welkom bij PokerStrategy!

Er zijn 2 dingen waar je op moet letten:

Allereerst moet je 1000 Mansion Points verzamelen binnen 120 dagen om het startkapitaal te mogen houden. Dit is niet zo moeilijk.

Ten tweede heb je de $100 bonus. Hiervoor dien je in totaal 2200 Mansion Points voor te verzamelen om deze vrij te spelen.

Veel succes aan de tafels!
      Is inderdaad niet moeilijk ik zit nu op 277 punten in 2 dagen tijd. Dus 1000 in 120 dagen moet een eitje zijn en ook 2200 en dan heb je weer lekker 100 euro er bij. Het leven is fijn.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi LanceePower,

HIER kun je meer info vinden over hoe je StrategyPoints kunt verzamelen en de andere promoties.

Voor Mansion geldt: $1 Rake = 4 StrategyPoints
      Het maakt niet uit of je deze rake genereert via cash games, SnG's of met een andere variant.
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      hoi LanceePower,

HIER kun je meer info vinden over hoe je StrategyPoints kunt verzamelen en de andere promoties.

Voor Mansion geldt: $1 Rake = 4 StrategyPoints
      Het maakt niet uit of je deze rake genereert via cash games, SnG's of met een andere variant.
      Fluitje van een cent word het dan. :D
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Hoi Lanceepower
      hoe krijg jij dit voor elkaar ?
      en waarom ben je nog niet bronze dan ?
      groetjes Remmetje
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door remmetje
      Hoi Lanceepower
      hoe krijg jij dit voor elkaar ?
      en waarom ben je nog niet bronze dan ?
      groetjes Remmetje
      Omdat Mansion een beetje achter loopt met de administratie waarschijnlijk X(
    • joosje
      joosje
      Bronze
      Beste mensen,

ik heb gisteren de quiz gehaald en nog steeds geen $50 dollar. Hoelang doet men er meestal over om het te verwerken..? Ook zag ik een 20k Pokerstrategy Freeroll staan op Mansion :O :O . Is dat voor iedereen of moet je daar iets speciaals voor doen.

Goeie site trouwens dit. Heb al best wat nieuwe dingen geleerd, bedankt daarvoor!

Een vriendelijke groet vanuit Brabant..

Joost
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door joosje
      Beste mensen,

ik heb gisteren de quiz gehaald en nog steeds geen $50 dollar. Hoelang doet men er meestal over om het te verwerken..? Ook zag ik een 20k Pokerstrategy Freeroll staan op Mansion :O :O . Is dat voor iedereen of moet je daar iets speciaals voor doen.

Goeie site trouwens dit. Heb al best wat nieuwe dingen geleerd, bedankt daarvoor!

Een vriendelijke groet vanuit Brabant..

Joost
      Ik speel zelf niet op Mansion, maar uit alle berichtgeving op dit forum heb ik vernomen dat er wat vertraging kan optreden voordat PS spelers de $50 op hun account hebben staan. Normaal gesproken staat het er ongeveer binnen 48 uur op maar het kan nu dus wat langer duren. Ik denk dat je dus nog even geduld moet hebben. Succes alvast!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Joost,

Zoals Raasz al aangaf duurt het normaal gesproken 48 uur, maar op dit moment heeft Mansion technische problemen waardoor het wat langer zou kunnen duren.

Met betrekking tot de 20K Freeroll ben je helaas net iets te laat. De storting van de gratis $50 of een eigen storting had plaats moeten vinden tussen 1 en 15 februari. Maar niet getreurd, er volgen nog vele mooie promoties!
    • joosje
      joosje
      Bronze
      hoi Joost,

Zoals Raasz al aangaf duurt het normaal gesproken 48 uur, maar op dit moment heeft Mansion technische problemen waardoor het wat langer zou kunnen duren.

Met betrekking tot de 20K Freeroll ben je helaas net iets te laat. De storting van de gratis $50 of een eigen storting had plaats moeten vinden tussen 1 en 15 februari. Maar niet getreurd, er volgen nog vele mooie promoties!
      Kijk, dat is dan weer jammer, maar in ieder geval alvast bedankt voor de $50, al moet ik deze nog krijgen en is het inmiddels langer dan 48uur geleden maar het komt er vast z.s.m. aan ;) .

Groeten!

P.s. Ik kan nu ook niet inloggen bij Mansion. Connection lost is de melding... Meer Mánsen ;) last van?
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door joosje
      hoi Joost,

Kijk, dat is dan weer jammer, maar in ieder geval alvast bedankt voor de $50, al moet ik deze nog krijgen en is het inmiddels langer dan 48uur geleden maar het komt er vast z.s.m. aan ;) .

Groeten!

P.s. Ik kan nu ook niet inloggen bij Mansion. Connection lost is de melding... Meer Mánsen ;) last van?
      Mansion is gewoon weer down.........
    • joosje
      joosje
      Bronze
      Beste Mensen,

ik wacht nu al langer dan 80uur op de bonus. Kan 1 van de admins niet even checken of het wel goed gegaan is...?

alvast bedankt Joost
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Joost,

Als het goed is zul je je niet zo lang meer hoeven te wachten. Nog even geduld. ;)
    • donjelek
      donjelek
      Bronze
      ik heb precies hetzelfde, bij mij is het ook langer dan 48 uur geleden....

weten jullie mischien hoe lang ik nog moet wachten.....
    • defect015
      defect015
      Bronze
      En ik heb ook precies hetzelfde gister die quiz gedaan maar ik krijg mansion poker niet eens opgestart!! kan niet inloggen en het enige wat ik nog van mansion gezien heb is....loading tables...loading tables... meer niet. liggen ze al een paar dagen plat ofzo??? of kan dat ergens anders aan liggen? Weet er iemand meer? alvast bedankt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi donjelek en defect015,

Voor jullie beide geldt dat het niet lang meer zou moeten duren. Echter Mansion heeft op dit moment technische problemen, waardoor alles langer duurt. Jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben.

Excuses voor het ongemak.
    • joosje
      joosje
      Bronze
      JEEEEEEJ, Ik heb het binnen hoor. Bedankt!

Ik heb nog wel even een vraagje;

Moet ik 1000 punten halen MET die$50 of mag het ook met ander geld want ik heb gister namelijk al een deposit gemaakt van 20 euro... Krijg ik nog wel die $100 als ik 2200 punten haal of niet?

Alvast bedankt!
    • joosje
      joosje
      Bronze
      Iemand?
    • 1
    • 2