10NL drama :P

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik speel nu ongeveer 5 maanden poker.
      Ik begon natuurlijk als fish. Verloor 30 euro en besloot nog een laatste keer 5 dollar te storten op everest. Daar heb ik door limit hold'em te spelen 30 opgebouwt en 29 verloren en weer up en down up en down. Het lukte me maar neit om boven de 30 te komen. Toen ging een vriend van me een keertje op 0,25/0,50 limit spelen en kwam in een upswing terecht en haalde 80 binnen.

Dit hebben we uitgecashed. En later weer gestort toen het weer kut ging.
      Het was gewoon dat ik niet gewend was aan de geld bedragen... Toen ik de 50 van ps kreeg kon ik opeens veel beter spelen. Ik had lak aan de bedragen en dat was een omschakeling.

Na een tijdje stapte ik van 5nl af om 10nl te spelen toen ik 200 had. Maar na een letterlijke rollercoaster en vertwijveling heb ik het weggetilt tot 40 dollar. Toen dacht ik zo van kut... ik besloot nooit meer te pokeren.

De volgende dag besloot ik om het allemaal weer op te bouwen op 0,10/0,20 limit en 5 NL na een tijdje toen ik 50 had.

Nu sta ik op 83 en hoop nu echt er voor te kunnen gaan.

Het fijne van een fatale downswing is dat ik erna altijd bruut goed kan spelen en het meestal heel snel weer opbouw. Vooral nu ik 9 tafels 5NL met 15bb/100 speel. Ik maak scherpe reads en goede bets. wish me luck. En de mensen die het niet meer lukt...? cash een flink stuk uit (of tilt het weg) en besluit te stoppen met poker. De volgende dag heb je meestal weer de motivatie en ga je lekker een paar trappen lager beginnen. En ben je er weer in no time binnen! later
  • 1 antwoord
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Haha
      Ik herken wel bepaalde dingen :p
      Ben nu ook weer broke, ik wacht totdat mn TAF wat heeft opgeleverd.. en hopelijk verkloot ik dan niet weer alles....
      Achjah, ik heb al een paar x uitgecasht op andere pokerrooms, maar nooit echt veel.