bankroll

• Piediej
      Piediej
      Bronze
      ik heb een vraagje aan iedereen hier.
      ik poker nu ongeveer 2 maanden op mansion poker en ik sta nu op de 200 dollar, maar ik heb de hele tijd van die swings naar 250, 270 en weer terug naar 200, 220 dollar. maar hebben jullie nou bijna die constante winst? niet dat de constante winst mogelijk is maar groeit jullie bankroll wel met de week of 2 weken?
  • 3 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Piediej,

Allereerst nog welkom bij PokerStrategy!

Deze swings zijn heel normaal en nee, helaas kan het voorkomen dat je bijvoorbeeld een hele maand geen winst maakt en misschien zelfs een beetje verlies. Poker is echt gericht op de lange termijn.

Het beste kun je je richten op het spelen van je A-game. Je blijven verdiepen in de strategie en psychologie die bij poker ook erg belangrijk is.

Wanneer je dit blijft dan zul je op de lange termijn winst maken. In het begin is de geluksfactor nu eenmaal groter, maar door de wet van grote aantallen wordt dit weer gelijk getrokken.

Lees daarnaast het leden nieuws eens door. Hierin zul je ook vele berichten lezen van spelers die omhoog-omlaag-omhoog etc gaan.

Tevens raad ik je aan om eens wat artikelen te lezen uit DEZE sectie.

Veel succes aan de tafels!
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hoezo ben je nog niet bronze
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ja das toch wel een beetje vaag denk ik zo :O , 220 BR maar nog wel op Basic :diamond: