Mijn Carriere is begonnen...

• ImrN
      ImrN
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik dacht, laat ik ook eens even posten hoe het met mij gaat en mijn pokercarriere nadat ik zoveel van anderen heb gelezen.
      Ik ben vorige week op deze site gekomen, doordat ik ergens de link zag. (Ik denk dat het op YouTube was). Maargoed, ik heb dus die quiz gedaan, denken dat ik die wel snel haal. Ik speel al namelijk 3 jaar online, maar nooit echt seriues... Je raadt het al, ik zakte de eerste keer.
      Gelukkig kon je herkansen! Dus ik al die artikelen lezen, en snel die test weer gedaan. En viola, heb het gehaald. 5 dagen later, vandaag ;) , heb ik mijn startkapitaal van 50$ gekregen op Mansion Poker.
      Ik ben strict volgens de SSS gaan spelen, en het wierp gelijk zijn vruchten af..
      Ben sinds het eerste potje niet meer onder de 50$ gekomen... Het ging langzaam maar zeker omhoog. En ik moet zeggen, die SSS is een vernuft strategy. Had er niet zoveel van verwacht, maar ik ben er erg van onder de indruk. Zoals ik al zei kreeg ik vandaag pas de 50$, en ik zit nu (8 uur en 28 minuten verder) op $101.40 :) .
      Heb even een break genomen, want dat was wel even heftig..
      Heb geen downswings gehad van meer dan 5$. Ik ben er zo van gemotiveerd dat ik mezelf heb gezegd die 150$ vanacht nog te halen, en dan te gaan slapen om morgen weer lekker fris te beginnen aan een nieuwe limiet.
      Ik beheerst de SSS erg goed, heb de handen tabel uit me hoofd geleerd in de 5 dagen tijd en mijn kenneis uitgeoefend op PartyPoker, waar ik met mijn normale bankroll speel.
      Ik heb het gevoel dat ik eindelijk volgens een systeem aan het spelen ben.
      Ik heb talloze boeken gelezen van Super System I en II tot Ace on the River,
      Filmpjes gekeken van toernooien, maar nooit echt iets uit kunnen maken om in praktijk/t de inzicht gehad om er een systeem voor mezelf van te maken met al de kennis die ik had opgedaan.
      Nu ik de SSS in me hoofd heb, en lekker aan het oefenen ben op Partypoker en Mansion, gaat het eindelijk gestaag omhoog met mijn bankroll op beide sites.

Mijn mood op dit moment is om in een woord te omschrijven: OhmijngodwatvoeltditgoedWOOOHOOO!..
      Zo..

Ik ga weer verder, want moet nog even die laatste 50$ verdienen, en dan ga ik slapen...
      :p
      Yup, I'm addicted!

Imran
  • 39 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Het is natuurlijk mooi dat alles zo goed gaat vanaf het begin, beter dan andersom :D

Maar je moet er wel rekening mee houden dat het niet altijd zo door kan gaan, en dat er zeker nog wel downswinig zullen komen. Ook is het niet goed om zulke concrete korte termijn doelen te stellen omdat het spel gewoon te veel variantie heeft, ook al speel je heel de avond perfect kun je nog terugvallen tot $60 bijvoorbeeld.

Ik hoop dat het goed met je blijft gaan, en vergeet vooral niet alle artikelen nog eens goed door te lezen ;)

Veel plezier, ik ga slapen :evil:
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Ben ik weer,

Tis alweer 3 uur en ik begin een beetje moe te raken. Zit op 108$ precies op het moment. Ik merk dat ik nu door moeheid fouten begin te maken. Dus kap er maar mee voor vandaag :p
      Ik heb 1137 handen gespeeld, en ben 58$ vooruit gegaan in 10 uur tijd.
      Ik speel nog steeds op 0.05/0.10 :)
      Nou slaap lekker mensen, want ik ga lekker slapen :)

Ciao, Imran

Nog wat stats :p

Hoogste winst op een tafel voordat ik weg ging was 5.70$
      Laagste was -4.75$
      Meeste handen gespeeld op een tafel was 97
      Minste was 1
      Ik heb totaal (met diner en rookpauzes etc..) in totaal 10 uur en 23 minuten gespeeld.

Nja, zal volgende keer wel wat hand history plaatsen ofzo als ik erachter kom hoe ik dat doe.. :p

Tot morgen!
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ImrN
      Ben ik weer,

Tis alweer 3 uur en ik begin een beetje moe te raken. Zit op 108$ precies op het moment. Ik merk dat ik nu door moeheid fouten begin te maken. Dus kap er maar mee voor vandaag :p
      Ik heb 1137 handen gespeeld, en ben 58$ vooruit gegaan in 10 uur tijd.
      Ik speel nog steeds op 0.05/0.10 :)
      Nou slaap lekker mensen, want ik ga lekker slapen :)

Ciao, Imran

Nog wat stats :p

Hoogste winst op een tafel voordat ik weg ging was 5.70$
      Laagste was -4.75$
      Meeste handen gespeeld op een tafel was 97
      Minste was 1
      Ik heb totaal (met diner en rookpauzes etc..) in totaal 10 uur en 23 minuten gespeeld.

Nja, zal volgende keer wel wat hand history plaatsen ofzo als ik erachter kom hoe ik dat doe.. :p

Tot morgen!
      Weer zo'n verhaal dat je met hard werken,........ ;)
      Maar feli met de reeds behaalde resultaten!! :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Imran,

Dat was dus een echte marathonsessie! :D Leuk om te horen dat het lekker is gegaan. Zoals Yoghi al aangaf moet je er echter wel bij stilstaan dat er ook mindere momenten komen, dat hoort nu eenmaal bij poker.
      Maar voordat deze komt moet je eerst maar ff lekker genieten van dit moment! :D

Hou tevens de SSS sectie in de gaten van dit forum. Sreteb is namelijk actief bezig om jullie het fijne van de SSS te leren. Vanaf 1 maart komt er de contentweek, maar ook nu al is hij druk bezig hiermee.

Wel 1 vraag: Wanneer verlaat jij de tafel precies bij het spelen van deze strategie?
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Hey Sharp,

Ik werk als volg, ik ga tafel in en wacht tot ik een van de handen uit de SHK heb , dan raise ik dus 3x bb +1 per limper, ben meestal dan allin op de flop mits ik gehit hebt.
      Zodra ik dus meer dan 2.50$ heb verlaat ik de tafel. Heb vaak verdubbelt, wat mijn hoge uitcash bedragen verklaart.

Hoop dat het je vraag beantwoordt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ok, dat wilde ik inderdaad even controleren. :D Maar prima zo!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      heb is 4BB+ 1BB per limper he ;)

Voor de rest zie ik dat je er toch goed mee bezig bent :)
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Zo, ik ben ondertussen al goed bezig met omhoog gaan met mijn BR, en sta ondertussen op $128~.
      Gaat langzamer dan gister, maar in ieder geval omhoog :)

Hand die ik jullie niet wou onthouden is deze :)
      Mijn primeur in Live en Online spel:
      Poker Room skin
      Pot Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      10 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $8.50
      UTG+1: $10.55
      UTG+2: $10.40
      MP1: $2.05
      MP2: $10.70
      MP3: $1.20
      ImrN1: $2
      Button: $3.05
      SB: $9.90
      BB: $10.75

Pre-flop: (10 players) ImrN1 is CO with 2s Qh
      4 folds, MP2 calls $0.1 (pot was $0.15), MP3 (poster) checks, ImrN1 (poster) checks, Button calls $0.1 (pot was $0.25), SB calls $0.05 (pot was $0.35), BB (poster) checks.

Flop: Jh 10h Ah ($0.6, 6 players)
      SB checks, BB checks, MP2 checks, MP3 checks, ImrN1 bets $0.45, 3 folds, MP2 calls $0.45 (pot was $1.05), MP3 folds.

Turn: Kd ($1.5, 2 players)
      MP2 bets $2, ImrN1 calls $1.4 (pot was $3.5).

River: Kh ($5.5, 2 players)

Results:
      Final pot: $5.5
      ImrN1 bet 2 collected 4.15 net 2.15 shows 2s Qh
      MP2 bet 2.55 collected 0.60 net -1.95 shows 6h Qc

Royal Flush :)
      Dat voelde goed, want ik had het op check/fold...niemand raisde gelukkig lol
      Lucky me,

Tot volgende post,

Imran
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Zo zie je maar weer dat slecht spel meestal beloond word met een goede hand :D ,
      Royal flush op de river terwijl je op de flop checken moet:D
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Bette juist om hem eruit te halen, nam aan dat ie niks van die flop had gehit vanwege normale call..
      Maar inderdaad, weer een bewijs dat slecht spel beloond wordt :p
      Maar was voor het eerst dat ik een royal kreeg, dus mischien was het het waard :p
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Zo einde van de dag, mijn vrienden belden me al voor een potje live poker..
      Dus ik kap er maar mee voor vanavond, mischien morgen avond weer.
      Sessie van 8 uur en 20 minuten, 1224 handen gespeeld/gezien
      BR staat op $157.15, ik ga door tot de 200 met SSS want het gaat redelijk snel, en wil niet snel hoppen naar een nieuw limiet. Ben nog te kort op deze limiet om nou weer gelijk te gaan switchen. Even wat meer ervaring opdoen met SSS, want 2 dagen SSS maakt het nog niet perfect.
      Vandaag was een goede sessie, heb me BR weer met ongeveer 50$~ verhoogd, en heb zelfs voor het eerst een Royal Flush gehad, alhoewel met slecht spel, maar toch vet :)

Maak nog steeds fouten, dus daarom langer blijven op SSS NL10
      Handige van de SSS is dat ik makkelijk kan multitablen..
      Ik was het al gewend met 3/4 tafels te spelen, maar met de SSS heb ik zelfs tot 7 tafels gespeeld tegelijk, en ook nog eens steeds nieuwe tafels zoeken omdat ik weer mijn doel op een tafel had bereikt. Lekker simpel, en effectief.
      Speelde toch het meest lekkerst op 6 tafels, want die pasten in me scherm, die 7de bleef maar ergens zweven, en is soms niet fijn als je toevallig net daar een hand hebt met een overlappende tafel. Al dat geschuif werd ik maar gek van :p
      Dus 6 tafels blijft het bij.

Nou ja, ik ga maar weer eens opfrissen en op naar vrienden.

BR: $157.15
      Tijd gespeeld: 18u 43m
      Handen gespeeld: 2361

:)

Ciao, Imran
    • SlickAzn
      SlickAzn
      Bronze
      Wacht nog steeds op mijn eerste royal flush..
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      Goed bezig !
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lekker dat het zo goed gaat!

Ik begrijp alleen niet hoe je -4,75 kunt hebben en een stack van meer dan 3, terwijl je SSS speelt. Dan klopt je SSS niet helemaal en ook je stackgrootte niet.

Voor jou werkt het blijkbaar, maar let ff op of dat zo blijft, want die grenzen zijn er niet voor niks, denk ik...

Verder heel veel succes en toppie dat het zo lekker loopt!

Z.
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Doordat ik blijf rebuyen als ik de hand waarop ik allin ga niet win, krijg ik dus -4.75..
      En boven de 3 is niet moeilijk, als je 2 callers krijg op je allin bijvoorbeeld..
      Ik speel strict volgens het systeem, alhoewel ik soms foute calls maak of verkeerde bets.
      :)
      Net even live gepokerd, en ben met -37,50 terug gekomen. En dat allemaal verloren in een cashgame van 0,10/0,20. Ach ja, zit nog dik in de plus met me BR :)
      Anyways, moet over een paar uurtjes werken, dus ik denk dat ik maar opblijf. Kan ik even wat gaan pokeren!

Ciao, Imran
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Even vraagje jongens (en meisjes :o), volgende limieten zijn 0,10/0,15 en 0,15/0,25. Maar volgens de SSS BRM moet ik naar de 0,10/0,25..
      Zal ik dus maar die 0,10/0,15 overslaan, of moet ik die doen. Als ik hem wel moet doen, hij welk behaalde BR moet ik dan naar 0,15/0,25?
      Ik speel op Mansion poker en die heeft dus geen 0,10/0,25.
      Ik gok dat ik op 0,15/0,25 mag spelen. Ik heb op het moment een BR van $211.10.

Alvast bedankt!

PS: hoe zie ik bij Mansion poker hoeveel punten ik heb, want ik kan ten eerste die bonus of mijn aantal behaalde puntenn niet vinden

Imran
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Normaal kan je al vanaf een BR van 150$ op NL25 spelen (0.15/0.25).
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      In plaats van een marathonsessie hou jij volgens mij een marathon week/maand/jaar/...... :D

Gefeliciteerd met het bereiken van de $200 grens!

Je mag trouwens inderdaad 0,15/0,25 spelen. Qua de verzamelde Mansion Points kun je het beste even de live support raadplegen van Mansion, die kunnen dat direct voor je nakijken.

Succes!
    • ImrN
      ImrN
      Bronze
      Ik ben vandaag voor de gein even gaan vragen hoeveel rake/fees ik al betaald hebt, hier de chat:

ImrN
      How much rake and fees did I pay already sofar?
      ImrN
      Total
      MANSION Stephanie
      We are sorry we do not have that kind of information.
      ImrN
      Oh, I was told I could ask that here
      ImrN
      :/
      ImrN
      Do you know where I can request that information?
      ImrN
      Are you still there Stephanie?
      MANSION Stephanie
      No sorry. We do not have that kind of information.

En dat was ook gelijk het einde..
      Is er dan wel een of ander manier hoe ik daarachter kan komen, want ik wil dat wel graag weten..

Alvast bedankt,

Imran
    • 1
    • 2