freeroll mansion

• Virus22
      Virus22
      Bronze
      ik heb deposit gedaan maar ik kan me nog steeds niet aanmelden voor die freeroll maar nu kreeg ik deze repley terug

Thank you for your recent contact.

Please be advised that you need to contact Poker Strategy directly for the password.

maar ik kan niet eens op registeren drukken dus hoe kan ik dan inloggen
  • 12 antwoorden
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      en dit zegt live support
      MANSION Sammy: You will need to contact poker strategy directly

but i cant press register or log in at the mainlobby
      Virus95:of the tournament
      Virus95: thats not something they can help me with
      Virus95: i think
      MANSION Sammy: the password can only be issued by Poker Strategy Virus95: but there is no password
      Virus95: i cant press register
      Virus95: so i havent got my ticket

MANSION Sammy: Please be advised you need to contact pokerstrategy

das het enige wat hij de hele tijd zegt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Virus22,

Ik heb zojuist contact gehad met de afdeling support en zij hebben aangegeven nog bezig te zijn met de deelnemerslijsten. Het kan dus zijn dat je later op dag wel kunt registreren voor de freeroll.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb het helemaal gehad met Mansion

Ik heb woensdag een account aangemaakt, geen probleem. Ik heb geld overgemaakt, geen probleem. Toen wilde ik gaan spelen: het geld was nergens te bekennen. Contact met live support opgenomen: Ik moest het nog overzetten, dit kan via 'My Account'. Ik ga naar 'My Account'. Dit blijkt niet te werken.

Ik weer naar live support: mijn account was geblokkeerd, ik moest wat zaken doorfaxen. Ik die spullen doorgefaxt en weer naar live support: Mjin credit card (die zwart is), was onleesbaar, of ik het ff wilde fotograferen en mailen. Leuk, ik had net 7 euro betaald om te faxen, maargoed......

Ik heb die spullen gefotografeerd en gemaild, en wachten maar.

Vanochtend krijg ik bericht: weer onleesbaar. Maar ik kan het prima lezen op die foto.

Ik heb een mail gestuurd dat ze mijn account in hun reet kunnen stoppen en dat ik mijn geld terug wil. Dan maar geen freeroll spelen.

Wat een gezeik zeg. Als je wil storten is er niks aa nde hand, maar als je wil spelen is er ineens vanalles mis.

Ze kunnen wat mij betreft de t*ring krijgen daar. Dan speel ik wel ergens anders
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      groot gelijk als je geziek hebt... er zijn genoeg andere rooms waar je je geld kan verliezen ;) en teveel rake kan betalen

bedankt sharp

grt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Anunaki,

Dit schiet inderdaad niet echt op. Het enige wat je nu nog kunt doen is de live support gek maken, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je het gehad hebt.

Helaas kan ik op dit punt niks voor je betekenen aangezien het policy betreft van de pokerroom zelf.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik ben nu weer in de slag met live support gegaan en nu is alles ineens wel geregeld.

Ik kan bij mijn account. Wanneer begint de inschrijving precies?
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      je kan allang inschrijven als je deposid hebt tussen 1 en 15 feb teminste
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ok, ik ben nu op mijn werk, is er nog plek?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik ben er niet bij

MANSION Rhys We are having technical errors with Money Bookers at the moment i apologies

duurt minimaal 72 uur om te fixen....no freeroll voor mij dus
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik ben er ook niet bij, blijkbaar ook probleempjes bij neteller....
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Dit schiet allemaal niet erg op........ :(
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door anunaki
      ik heb het helemaal gehad met Mansion

Ik heb woensdag een account aangemaakt, geen probleem. Ik heb geld overgemaakt, geen probleem. Toen wilde ik gaan spelen: het geld was nergens te bekennen. Contact met live support opgenomen: Ik moest het nog overzetten, dit kan via 'My Account'. Ik ga naar 'My Account'. Dit blijkt niet te werken.

Ik weer naar live support: mijn account was geblokkeerd, ik moest wat zaken doorfaxen. Ik die spullen doorgefaxt en weer naar live support: Mjin credit card (die zwart is), was onleesbaar, of ik het ff wilde fotograferen en mailen. Leuk, ik had net 7 euro betaald om te faxen, maargoed......

Ik heb die spullen gefotografeerd en gemaild, en wachten maar.

Vanochtend krijg ik bericht: weer onleesbaar. Maar ik kan het prima lezen op die foto.

Ik heb een mail gestuurd dat ze mijn account in hun reet kunnen stoppen en dat ik mijn geld terug wil. Dan maar geen freeroll spelen.

Wat een gezeik zeg. Als je wil storten is er niks aa nde hand, maar als je wil spelen is er ineens vanalles mis.

Ze kunnen wat mij betreft de t*ring krijgen daar. Dan speel ik wel ergens anders

Amen.