78 suited, 0.25-0.5 monsterflop!

• sechef
      sechef
      Gold
      altijd mooi als je zon flop krijgt en iedereen voor je pushed allin!

Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.50 BB (9 handed) Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

UTG ($59.45)
      UTG+1 ($68.80)
      MP1 ($11.95)
      MP2 ($8.50)
      MP3 ($58.60)
      CO ($37.20)
      Hero ($18.45)
      SB ($27.65)
      BB ($14.05)

Preflop: Hero is Button with 7, 8.
      2 folds, MP1 calls $0.50, 2 folds, CO raises to $1.5, Hero calls $1.50, 2 folds, MP1 calls $1.

Flop: ($5.25) 9, 6, T (3 players)
      MP1 bets $10.45 (All-In), CO raises to $20.9, Hero calls $16.95 (All-In).

Turn: ($49.60) 8 (3 players, 2 all-in)

River: ($49.60) A (3 players, 2 all-in)

Final Pot: $49.60

Results in white below:
      MP1 has As Tc (two pair, aces and tens).
      CO has Kd Kc (one pair, kings).
      Hero has 7s 8s (straight, ten high).
      Outcome:
  • 6 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Waarom call je de raise van CO preflop? Wat voor reads had je op hem?

CO raist natuurlijk veel te weinig voor de hand die hij heeft. Maar hij deed dat soort raises de hele tijd of iets dergelijks?

78s is niet speelbaar als SSS, dus snap je call niet...

Je krijgt dan een droomflop wat het verdere spel simpel voor je maakt.

Post je deze hand omdat je commentaar wilt of omdat je wilt laten zien hoe je een grote pot binnenhaalt?
    • sechef
      sechef
      Gold
      Ik zoek altijd naar commentaar!Ik weet dat ik deze hand volgens sss niet mag callen. Maar af en toe wil ik mijn spel nog wel eens varieren om niet te voorspelbaar te worden. als ik dan na de flop met dit soort handen geen two pair of beter heb gooi ik ze weg.
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      1) Je spel varieren staat los van een cold call met 78s in de BB. Als je je spel varieert raise je deze vanuit MP/LP om je raising hands niet TE voorspelbaar te maken. Nu heeft je tegenstander zowieso geen echte read op je call, omdat je vanuit de BB called. Ik hoor te vaak "ik wil mijn spel varieren", terwijl mensen gewoon goede odds zien en een gokje willen wagen. Dikke prima! Zijn raise geeft je de gelegenheid er ook voor. Het is echter iets anders dan je spel varieren, want dat doe je om je raises niet te duidelijk te maken.

2) Verder idd weinig commentaar te geven als de mannen voor je all all-in gaan. Verdomd mooie flop en een heerlijke pot.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      @ rrwillem; Hij zat op de button niet in de BB, verder wel met je eens ;) ...

Variatie in je spel brengen is ok, maar je hebt als SSS de stack niet om al teveel van de strategie af te wijken. Een call preflop, kan je ook beter niet doen. Als je een gok wilt wagen, reraise hem dan.

Voor variatie kan je op CO of BTN wel handen als lage PP, A10s en wat SC's proberen te spelen. Maar dan alleen als je first in bent, of je moet een read op de limper(s) hebben. Met een caller en een gemiste flop zou ik dan ook voorzichtig zijn met cbets.
    • sechef
      sechef
      Gold
      heej willem en sreteb bedankt voor jullie commentaar. Ik denk dat waarheid zit in wat jullie alletwee zeggen. Natuurlijk zou ik met de sss strategie niet moeten callen. Variatie kun je het inderdaad niet kunnen noemen want zei kunnen niet echt read hebben in zon situatie, behalve dan dat ik tight gespeeld heb en zon handen niet eerder gespeeld had.
      Misschien was het inderdaad wel gewoon een gokje wagen, het resultaat beviel in ieder geval wel :D .
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      fold preflop,
      je kan evt wel callen in een unraised pot als er enkele limpers voor je zijn.
      Anders krijg je de implied odds niet om je SC te spelen.

Ikzelf raise first in vanop de button A8+ en elk PP,

groeten