NL10FR: KK vs 2 loose tegenstanders

• raasz
      raasz
      Bronze
      Onderstaande hand: had ik het anders kunnen/moeten spelen? Ik raise preflop extra omdat ik al een paar keer had gezien dat de halve tafel meeging met een raise van 0,50/0,60. Gezien deze hand waren het echte fishies want ze limpen en callen daarna OOP een dikke raise. Op de flop was ik even bang voor een setje of iets dergelijks, maar ik had dan verwacht dat diegene zijn hand wel zou protecten tegen een eventuele flushdraw. Ik had het vermoeden dat één van de twee de 10 had gehit en dat de ander misschien uit was op flush. Ik besluit daarom op de turn te shoven. Is dit correct gezien mijn read dat ze vrij fishie waren?
      SB:
      $1,90
      BB:
      $9,75
      UTG+1:
      $3,78
      UTG+2:
      $13,02
      MP1:
      $10,85
      MP2:
      $11,90
      CO:
      $10,57
      BU:
      $7,78
      Hero:
      $10,10
      UTG:
      $9,85
      0,05/0,10 No-Limit Hold'em (10 handed)Preflop: Hero is MP3 with K:heart: , K:diamond:
      2 folds, UTG+2 calls $0,10, MP1 calls $0,10, MP2 calls $0,10, Hero raises to $1,00, 5 folds, MP1 calls $0,90, MP2 calls $0,90.

Flop: ($3,25) 7:heart: , 2:heart: , T:spade: (3 players)
      MP1 checks, MP2 bets $0,10, Hero raises to $2,00, MP1 calls $2,00, MP2 calls $1,90.

Turn: ($9,25) 5:diamond: (3 players)
      MP1 checks, MP2 checks, Hero bets $7,10 (All-In), MP1 calls $7,10, MP2 folds.

River: ($23,45) A:spade:

Final Pot: $23,45
  • 4 antwoorden
    • sechef
      sechef
      Gold
      Ik vind dat je de hand prima gespeeld hebt, je reads lijken me goed . Ik hoop dat het zich ook uitbetaald heeft en dat die niet a10 had ofzo!
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Haha nee hoor. Villain had K-10 suited. Het is toch heerlijk om zulke spelers aan je tafel te hebben. Toch is het altijd spannend. Ik heb al vaak gehad dat ik mijn overpair gekraakt zag door een set. Daarom ben ik vandaag de dag wat voorzichtiger. Als villain hier heel tight was had ik echt wat beter moeten nadenken voordat ik all-in was gegaan. Ik had het denk ik toch gedaan ivb met die mogelijke flushdraw. Een gratis kaart is dan een doodzonde en als ik bijvoorbeeld $3 zou betten ben ik ook pot-committed. Een all-in is hier denk ik dan ook onvermijdelijk...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise minder preflop (wauw, das een zin die ik niet vaak hoef te zeggen :P ). Je tegenstanders zijn dan wel fish, maar zelfs fish zullen af en toe wel eens gaan nadenken en vaststellen dat je grote raise betekent wat het lijkt te betekenen: een grote hand. Op zich maakte het niet zoveel uit tegen deze onnadenkende tegenstanders, maar reken erop dat als je dit blijft doen dat je op lange termijn niet altijd afbetaald zal worden.

Raise meer op de flop, naar ongeveer 3$. Je zit multiway en wil je hand zoveel mogelijk beschermen. River is uiteraard een easy push. Nh.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      mp2

had trouwens naar mijn mening een flushdraw. maar daar was je wel op beweuts denk ik.

inderdaad heel nice iemand die met top pair middle kicker denkt dat hij de nuts heeft