Nieuweling AIRCF

• AIRCF
      AIRCF
      Bronze
      Hallo mensen, ik ben AIRCF

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen.

Ik speel al ruim 2 jaar poker, maar ben op een gegeven moment helemaal de verkeerde kant op gegaan. Zoals velen ben ik ooit begonnen met de bekende Shasta's op Everest Poker en daar gaat het natuurlijk helemaal nergens om.

Op een gegeven moment ben ik zelf geld gaan storten en ben toen te snel te hoog gaan spelen en heb mede door tilten en spelen met scared money (op 200NL en 20-400NL heads up) er enkele duizenden euro's doorheen gejaagd.

Ik heb me toen voorgenomen om er eens een half jaar mee te kappen en dan een keer goed te beginnen en mezelf ontwikkelen in het spel om zo op een juiste manier in de limieten te stijgen.

Dat halfjaar is nu dus voorbij en ik wil dus nu echt aan mijn spel gaan werken en onderaan de ladder beginnen. Ik hoop dit met jullie hulp wel gaat lukken.

Gr. AIRCF
  • 4 antwoorden
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Hey welkom, (ben hier ook pas nieuw maar oke :D ). Beetje hetzelfde verhaal als van mij, maar voor mij was dit meer aan de orde met SnG's en MTT's, dus snap wel wat je bedoelt.

Al enig idee wat voor BR-management je wilt gaan aanhouden?
    • AIRCF
      AIRCF
      Bronze
      Zelfs daar heb ik het al een beetje moeilijk mee. Ik speel met de gedachte om meteen op de 10NL tafels te gaan beginnen, omdat ik denk/weet daar gewoon winstgevend te kunnen gaan spelen.

Vervolgens wil ik mezelf aanwennen om uit te gaan van minimaal 25 full buy-ins voordat ik een limiet omhoog ga.

Misschien dat één van de meer ervaren spelers me nog op andere gedachten kan proberen te brengen. :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      allereerst, welkom!

En als antwoord op je vraag, lees de strategieartikelen, en ga er maar vanuit dat 20 buyins per limiet wel het absolute minimum is, minder zul je echt een limietje omlaag moeten. (50 buyins is al wat veiliger, zeker op hogere limieten)

Maar mijn ervaring is dat te laag ook niet werkt, ik heb dan concentratieproblemen, maar dat is mijn probleem! :D

Bepaal voor jezelf een doel, wil je er serieus mee aan de slag, lees, post en leer, en houd je aan BRM zoals beschreven op deze site! Je zult er zeker beter van worden :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi AIRCF,

Welkom bij PokerStrategy!

en dan een keer goed te beginnen en mezelf ontwikkelen in het spel om zo op een juiste manier in de limieten te stijgen.

We bieden hier zeker alle middelen voor aan, dus met jouw inzet en goed bankrollmanagement is er zeker veel mogelijk.

Ik hoop je veel op het forum te zien en veel succes aan de tafels!