Wat te doen na monsterpot.

• titi87
      titi87
      Bronze
      Hey mensen,

Ben vandaag begonnen met de SSS. Werkt aardig goed, in half uurtje 11$ binnen ofzo. Mijn vraag is, wat doe je na het winnen van een grote pot. Ik won net met AA 6$ ofzo, ga je dan van tafel om weer terug te komen met 2$? Want anders klopt de strategie niet meer toch?

Ander vraagje. Ik speel op Full tilt daar staat dat ik 45 punten heb verdiend. Maar ik heb nog 0 strategy points, duurt dat even om up te daten ofzo?
  • 3 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je kan pas na ~30 min weer terug aan tafel met minder dan waarmee je opstond. Anders moet je weer een buy in doen van 6$.
      Je kan meteen opstaan of wachten op de blind. Persoonlijk wacht ik op de blind omdat je die ronde al betaald hebt. Maar als je het risico niet wilt lopen om je stack te verliezen, dan kan je meteen opstaan.

Full Tilt wordt (dacht ik) dagelijks bijgewerkt, afhankelijk van de lijsten die ze versturen. Dus even geduld wat dat betreft.
    • titi87
      titi87
      Bronze
      ok dus dat zou betekenen dat als je een hand goed hebt gespeeld (all in gewonnen) je gelijk op staat van de tafel..?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nee wachten op de blinds, anders betaal je in principe te veel voor de kaarten die je krijgt of gekregen hebt.

Je speelt dan best enkel AA/KK/AK of gewoon zoals normaal zolang je jezelf er goed bij voelt, als je met schrik speelt speel je beter niet!
      (in principe kan je ook lage PP en SC's spelen omdat je meer implied odds hebt)

Natuurlijk gaat de SSS dan niet meer op en zal je doel niet meer zijn om all in te gaan met een made hand of een draw.
      Je moet half SSS, half BSS spelen, ik raad het niet aan als je pas bent begonnen maar als je al een limietje (of 2) omhoog bent gegaan zou je in principe genoeg ervaring moeten hebben om te wachten op de blinds en zelf te beslissen wat je doet en hoe je het doet.

groeten