NL50[TT]: villain doet vreemde c/r (overcard op flop)

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik vond de play zo ontzettend vreemd van deze dude dat ik besloot om hem all in te zetten. Ik zie geen reden in waarom hij een koning niet zou betten op deze flop even als een setje. Ik zet hem hier all in maar de vraag is wat had ik beter kunnen doen? (Hij dacht trouwens heel lang na voor dat hij ging folden dus misschien heb ik hem zelfs van een toppair afgebluft)

http://www.pokerhand.org/?2115827

villain speelt
      17/15/4
  • 2 antwoorden
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Reraise preflop. TT ligt zeker voor op zijn 15pfr range.

Zoals gespeeld: ik zou hem niet all in reraisen, want alleen betere handen callen je. Je hand is daar dus niet sterk genoeg voor. Ik zou hier zelfs gewoon de safe side nemen en folden, maar het hangt ervanaf. Als je niet risico aversief bent en je denkt dat er een goede kans is dat hij geen K heeft of een K fold kan het wel. Maar het is een zeer tricky move die vaak slecht uitdraait, zeker op NL50 waar sommige mensen je totaal geen respect geven en soms zelfs callen met JJ-QQ. Callen is ook geen optie want als hij agressief is bet hij de turn opnieuw en moet je een beslissing nemen voor je volledige stack met een hand die niet eens TP is.
      Denk er zo over: je fold misschien de beste hand, maar is het het echt waard om je hele stack op het spel te zetten voor een miezerig paar T's?
    • sechef
      sechef
      Gold
      Ik denk dat het een semi-bluf was en dat die een flush draw zat.