Geen verbinding mansion

• Coby123
      Coby123
      Bronze
      Iemand met zelfde probleem of ligt dit aan mij ?
      Zo kan ik straks ook niet meedoen aan de PS freeroll :(

Ook kom ik niet op de site zelf van mansion
  • 9 antwoorden
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Same sh---t here...
      Echt tegenvaller, iig geen goeie promotie voor ze zo :P
    • JPSL777
      JPSL777
      Bronze
      hier ook nog iemand

probeer al hartstikke lang om verbinding te krijgen....de freeroll zal al wel bijna afgelopen zijn!!

nu missen er natuurlijk een hele hoop PS mensen deze unieke freeroll :(

wat kunnen we daar nu aan gaan proberen te doen?

:D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Freeroll zal wel geannuleer zijn en verzet naar een andere datum. Als de servers platliggen kan niemand derop en annuleren ze de freeroll.
      Dus we zien wel hoe het uitdraait.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      ja ik neem aan dat ie wel wordt geannuleerd. maar toch blijft jammer
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Voor hoever ik weet ligt inderdaad alles plat van Mansion, was zaterdagmiddag ook al zo.
    • betzillio
      betzillio
      Bronze
      mansion doet het ook zo slecht om de mensen niet even te informeren van wat er precies aan de hand is. en het gebeurd zo vaak, dus zou wel netjes van hun zijn om een mailtje naar iedereen te sturen. ze hebben het wel over een storing maar wat dat precies inhoud zegt ook vrij weinig. het gebeurt ook zo vaak! als ik die 100 dollar bonus heb vrijgespeeld ben ik zeker gelijk weg bij die klunsen.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door betzillio
      mansion doet het ook zo slecht om de mensen niet even te informeren van wat er precies aan de hand is. en het gebeurd zo vaak, dus zou wel netjes van hun zijn om een mailtje naar iedereen te sturen. ze hebben het wel over een storing maar wat dat precies inhoud zegt ook vrij weinig. het gebeurt ook zo vaak! als ik die 100 dollar bonus heb vrijgespeeld ben ik zeker gelijk weg bij die klunsen.
      Als het dan in dit tempo gaat hoe het nu gaat met mansion kan dat nog wel een eeuwigheid gaan duren voor dat we die bonus vrij hebben gespeeld
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door betzillio
      Niet echt netjes nee, en ook nu ligt alles weer plat, respect voor deze stabiele client. :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Hij doet het weer :D