NL50[66]: moet ik flop raisen??? tegen zeer aggro speler?

• 2 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik had de flop gebet voor iets van $7/8. Je zit hier multiway tegen 3 tegenstanders. De kans dat iemand een draw heeft is hier zeker aanwezig.
      Zelf had ik denk ik de bet van villain ook alleen gecalled. Hij donked hier op een flop die hij hoogstwaarschijnlijk heeft gemist, als je hier sterk reraised gooi je je hand wel op tafel en smeert villain ervantussen. Het nadeel is nu wel dat door je call de spelers na jou redelijke odds krijgen voor een eventuele draw.

Ik had de turn c/r gespeeld. Je hand is goed verborgen, villain kan je op een flush en een straight draw zetten en zal zijn eventuele TPTK moeilijk kunnen wegleggen.

NH..
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Check/raise de flop is in dit geval de beste line, want de kans is groot dat iemand gaat betten met een gemaakte hand of gaat semi-bluffen. Een check-raise beschermt je hand dan het meest multiway.

Zoals gespeeld zou ik de turn betten, maar dan wel voor 2/3 pot ofzo. Een teaserbetje van 2$ lijkt alsof je goedkoop wil drawen, maar geeft je tegenstander zelf goeie odds wanneer hij drawt. Wanneer hij een A of een andere sterke hand heeft callt/raiset hij toch wel.