Veer's verhaaltje tot nu toe (brag)

• veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      Hoi mede pokerstrategen,

Het leek me leuk om ook maar eens iets te schrijven.
      Ik ben dus Veer uit Groningen, ben 26 jaar inmiddels en speel al een jaartje of 3? poker. Begonnen ooit met $50 via pokernews wat ik al heel snel kwijt was door slecht bankroll management. Daarna nog via enkele andere sites kleine bunussen gepakt. En toen ook pokerstrategy ontdenkt.
      Alles was toen nog in het duits, maar da's voor mij geen probleem.

Ik ben me toen vooral gaan richten op sng's waarvan ik er heel veer op pokerstars gespeeld heb. Vooral de $15+1 turbo's op strars heb ik door gegrind.

Dat kan ik ondertussen aardig zoals je ziet.

Sinds December ben ik geswitched naar 6max NL cashgames.
      Dat lukte in het begin niet goed maar ondertussen loopt het aardig.
      Ik heb natuurlijk nog steeds veel te leren, maar ik zit op de goeie weg voor mn gevoel.

Deze maand lopen de cashgames erg lekker, en ik wil dan ook even opscheppen met mn grafiekje.

Bedankt voor het lezen en succes aan de tafels !
      /veer
  • 6 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Veer,

Leuk, nog iemand uit Groningen! :D
      Was al erg benieuwd naar je verhaal, want zag wel dat je platinum bent, maar zag heel weinig op het forum ;)

Veel succes!

Groeten,
      Leo
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Hey... leuk om te zien dat er een aantal noorderlingen aanwezig zijn op het forum:) Ik kom zelf uit Assen dus we zijn praktisch buren haha...
      In elk geval ziet het er goed uit wat je laat zien. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je doelen. Wanneer wil je bijvoorbeeld doorstijgen naar een hogere limiet?

Ik hoop je zo af en toe eens op het forum te zien. De hoger spelende spelers zijn hier nog wat in de minderheid. Veel succes in elk geval!

Groet, Sander
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      hoi Leo en raasz,

Ik ben eigenlijk nog maar sinds kort op de NL100, en neem nu af en toe NL200 shotjes als ik goeie tafels vind. Ik zie het doorstijgen als iets vloeiends, dus niet de ene dag alleen maar NL100 en dan opeens NL200 ofzo. Ik speel waarin ik zin heb & vooral waar ik me prettig bij voel.

Ik denk dat het pre persoon verschilt wanneer je een hogere limit kan proberen.
      Toch is bij 6max NL 25 buyins wel echt aan te raden (meer is nog beter).
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Veertje,

Super dat je ook een thread bent gestart! Velen hebben hier naar uitgekeken (waaronder ik). Mooie resultaten overigens!

B.t.w. gebruik jij je hotmail account nog wel. Heb je een tijdje terug namelijk een mail gestuurd, maar nooit antwoord op gehad.
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      heej Sharp!

Ja ik gebruik mn hotmail account zeker nog wel, al kijk ik daar soms maar 1x per week of ik mail heb. Ik heb net even gekeken maar ik kan geen mailtje van je vinden, sorry. Mischien in spam folder gekomen ofzo? naja iig sorry
      Ik ben wel benieuwd waar het over ging nu ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ok, dan weet ik waarom je niet hebt geantwoord. :D

Ik stuur je vanavond dan even opnieuw een mail. ;)