Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,50/1,00 SH - T2o - blind battle - turn cb

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:heart: , 2:club:
      4 folds, SB calls, Hero checks.

Flop: (2,00 SB) K:club: , 2:diamond: , 7:club: (2 players)
      SB checks, Hero bets, SB calls.

Turn: (2,00 BB) A:heart: (2 players)
      SB checks, Hero ?

Ik heb hier behind gecheckt, het alternatief is natuurlijk b/f (b/c is teveel toch?)
      De kans dat hij een betere hand fold is klein -> cb
      Protecten is wel nodig (flush draw en hij heeft sowieso 6 outs tegen me) -> bet
      Ik heb geen dubbele valuebet -> cb
      Hij zou kunnen bluffen op de river (A als scare card gebruiken) -> cb
      Ik heb een easy fold tegen een c/r (toch?) -> cb

Cb lijkt me ook achteraf het beste, maar dit is vrij nieuwe materie voor me, dus andere meningen welkom.
  • 4 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      check behind en dan wel call any river denk ik
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou betten en dan river behind checken.
      ben daar wel ook niet goed in
    • Makomar
      Makomar
      Black
      b/f Turn.

Er bestaat wel de kans, dat hij op de Turn een betere 2 (Q2, J2) gaat weggoeien, of misschien een slechte 7 of een pocketpair 66-. Ook bestaan nog de Flushdraw en heel veel overcards.

Ik zou hier tegen een pasiefe Fish (dat is hij, denk ik, naar zijn SB complete), b/f Turn spelen. Ik denk niet, dat hij op de Turn vaak gaat bluffen, en een A gaat hij bijna altijd van de SB raisen. Hij c/c ook op de Flop, lijkt mij wel op een draw, of op een 2 of 7.

Als jij behindcheckt, zou ik een :club: River niet callen, andere wel.

Maar cb is hier met een K beter, want deze wil je zeker tot de showdown brengen, maar in de blindbattle ga ik het ook betten, omdat A dus niet in zijn range is.

Tegen agresiefe spelers, die vaak de Turn c/r, is een cb vaak de betere optie met een marginale hand.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Classical
      Ik heb een easy fold tegen een c/r (toch?) -> bet
      Daar was ik dus al de mist ingegaan. En idd zijn er meer betere handen die kunnen folden dan ik dacht.