0,50/1,00 SH - KJo - turn check?

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (3 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:heart: , J:heart:
      BU folds, Hero raises, BB calls.

Flop: (4,00 SB) 9:diamond: , 7:diamond: , A:diamond: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

Turn: (3,00 BB) 2:heart: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

River: (5,00 BB) 2:diamond: (2 players)
      Hero checks, BB checks.

Final Pot: 5,00 BB

Ik zit nu te denken of een turn check niet beter is? Hij gaat niets folden wat hij al niet op de flop gefold had (hij heeft odds voor zijn fd). Of heb ik gewoon nog vaak de beste hand en moet ik protecten?
  • 6 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      In mijn ogen is daar een check idd beter,
      Maar misschien denkt makomar er anders over :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Geen stats? :P

Ik zou wel betten, kans is dat je beste hand hebt en hij gaat dan wel geen flushdraw folden, ook al zijn de odds niet goed voor hem, 9 outs = 4.2:1 en implied odds zijn er niet.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Geen stats? :P
      Nou, ik heb de PA license nog niet (PT wel), dus tijdens het spelen zie ik nog geen stats. Maar ik had ook nog niet bedacht dat Grab'em de stats kan gebruiken zonder dat PA nodig is (doh).

Ik zal de stats erbij gaan voegen zodra ik ze aelf tijdens het spelen kan zien, en ze dus mijn beslissingen gaan beinvloeden.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je kan wel op 1 tafel stats krijgen he, als trial voor 30 dagen :)
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou ook betten
    • Makomar
      Makomar
      Black
      c/f Turn.

Deze boards zijn altijd moeilijk en hier zijn notes altijd belangrijk, dat kan jij niet van de stats aflezen. Net als het spel op paired boards.

Ik check/fold tegen de standaard pasiefe fish hier de Turn en de River. Hij durft met een 7 of 9 vaak niet betten, en wij hebben bijna de unpaired nuts (tegen KQ verliezen wij). Dus als Turn en River check/check gaat, en wij de Pot gewoon meenemen, is het wel goed.

Als de Turn de :diamond: zou zijn, bet ik nog een keer, omdat hij nu zijn draws zonder :diamond: opgeeft, en ook heel vaak een 7 of 9.

Op de River geeft hij naar de Turnbet geen par meer op, omdat de Pot groot is. Alleen een TAG zou het misschien doen, maar in een blindbattle ook niet vaak genoeg, om het profitabel te maken.