Hoi!

• sebas4life
      sebas4life
      Bronze
      Hoi, ik ben sebas! ik ben 19 jaar, en ik heb nu ong. 2 jaar ervaring met poker. Ik was voorheen eigenlijk, tja, wel een vis:) , maar wie niet?! Nu ik op internet allemaal vrij goede bonussen kan vinden, onder andere deze royale bonus, heb ik maar besloten om mij serieus te gaan verdiepen in het Poker, en een serieuze bankroll op te bouwen. Ik heb mij aangemeld op mansion omdat ik op titan/party, al een account had. Ik heb de bonus nog niet ontvangen, ik denk dat ik ~2 -3 dagen geleden heb aangevraagd, maar ik maak me nog geen zorgen. Anyways, ik vroeg mij eigenlijk af of er verder nog iets aan verbonden is? als ik met deze bonus mijn bankrol op bouw tot laten we zeggen 300 dollar, kan ik dan zonder problems 100 dollar ofzoiets uitcashen? of moet je een deposit maken voordat je uit kan cashen ofzo? graag zou ik daar meer info over krijgen...

Het heeft geen haast, aangezien ik de bonus nog niet binnen heb, maar ik ben er wel nieuwschierig naar.

Tot ziens op de tafels, en in dit forum dan maar!
      Groeten sebas
  • 13 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Je zult alleen kunnen uitcashen wanneer je idd zelf een deposit hebt gemaakt. Maar dit kan al vanaf 25$. Dus de deposit hoeft niet zo groot te zijn.

De bonus zal worden verstuurd 2 a 3 werkdagen na het ontvangen van je bericht. dus wanneer je het op vrijdag hebt aangevraagd ontvang je het meestal woensdag. want het weekend word niet meegerekend.

M.v.g.
      Danny
    • sebas4life
      sebas4life
      Bronze
      Oke bedankt voor de snelle reactie, wel jammer dat je eerst een deposit moet maken. Mansion is volgens mij niet ideal! maargoed dat moet maar met moneybookers ofzo, met neteller heb ik nogal slechte ervaringen.

Oh woensdag is al snel!! Zal ik in de tussen tijd even de strategien nog is doorlezen!

groetjes Sebas
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Sebas,

Welkom bij PokerStrategy!

Normaal gesproken klopt het wat Sharkking aangeeft met betrekking tot de 2/3 dagen dat het duurt voordat je het startkapitaal ontvangt, maar op dit moment zijn er nogal wat technische problemen bij Mansion. Het kan dus wat langer duren.

Zal ik in de tussen tijd even de strategien nog is doorlezen!

Dat is inderdaad een prima voornemen!

Succes!
    • MrPoker187
      MrPoker187
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Je zult alleen kunnen uitcashen wanneer je idd zelf een deposit hebt gemaakt. Maar dit kan al vanaf 25$. Dus de deposit hoeft niet zo groot te zijn.

De bonus zal worden verstuurd 2 a 3 werkdagen na het ontvangen van je bericht. dus wanneer je het op vrijdag hebt aangevraagd ontvang je het meestal woensdag. want het weekend word niet meegerekend.

M.v.g.
      Danny
      Hmm is dat zo? ik heb gister 150 dollar uit laten cashen vanaf Mansion Poker naar Moneybookers zonder daar ooit een deposit gemaakt te hebben. Ik heb het geld welliswaar nog niet ontvangen op Moneybookers, maar het leek allemaal goed te gaan.

Groeten,
      MrPoker
    • sebas4life
      sebas4life
      Bronze
      Als je het niet krijgt zou je dat dan even willen zeggen hier zodat ik ook op de hoogte ben?

Alvast bedankt:)
      sebas
    • MrPoker187
      MrPoker187
      Bronze
      Ja is goed.
    • MrPoker187
      MrPoker187
      Bronze
      Omdat ik nog steeds het geld nog niet heb ontvangen op Moneybookers heb ik heb even contact gehad met de online chat van Mansion Poker en die vertelde mij over hun witdraw policy. Voordat een cash out gedaan kan worden moet je een kopie van je ID naar Mansion sturen. Ook werd mij verteld dat als je de originele 50 $ wil uit cashen dat je dan eerst 1000 MCP points moet verdienen. Al je winst kan je dus wel uitcashen geloof ik.

Ik heb net een kopie van mijn ID naar Mansion gestuurd. Nu weer even afwachten.

Ik hou je op de hoogte.
    • sebas4life
      sebas4life
      Bronze
      oke dat is goed om te weten natuurlijk. ik hoop dat het goed komt! bedankt iniedergeval dat je het even laat weten! :D

Groetjes sebas
    • sebas4life
      sebas4life
      Bronze
      :D
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi Sebas,

Welkom bij PokerStrategy!

Normaal gesproken klopt het wat Sharkking aangeeft met betrekking tot de 2/3 dagen dat het duurt voordat je het startkapitaal ontvangt, maar op dit moment zijn er nogal wat technische problemen bij Mansion. Het kan dus wat langer duren.

Zal ik in de tussen tijd even de strategien nog is doorlezen!

Dat is inderdaad een prima voornemen!

Succes!

heb je misschien enig idee wanneer het er wel opstaat? want het is nu woensdag en ik heb het nog niet, alleen ik heb zin om te spelen en ik zit constant te checken of het er al opstaat, word er een beetje moe van dus als je weet dat bijv. overmorgen erop staat is het handig om te weten, dan kan ik andere dingen doen :D

EDIT: Ik heb het binnen! Bedankt voor alle moeite iniedergeval
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Je weet dat ze dit expres doen, toch? Als eerste oefening in geduld en discipline... :P

Succes!
    • MrPoker187
      MrPoker187
      Bronze
      Ik heb het geld ontvangen op Moneybookers. Dus een deposit is niet nodig bij Mansion als je een cash out wil doen.
    • MrPoker187
      MrPoker187
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MrPoker187
      Ik heb het geld ontvangen op Moneybookers. Dus een deposit is niet nodig bij Mansion als je een cash out wil doen.
      Correctie, Cash out via Moneybookers is nu ineens geen optie meer bij mij. Heel vaag. Dus als ik nu via Moneybookers zou willen uitcashen moet ik denk ik wel eerst een deposit maken via Moneybookers. Uitcashen via Bank Transfer moet wel nog gewoon lukken denk ik.

Ze zijn zowieso druk bezig met het updaten van het Cashier systeem.

Groeten,
      MrPoker
    • doabstra
      doabstra
      Bronze
      Das inderdaad erg fijn, alleen nog niets vernomen en nog niets mogen ontvangen. kleine teleurstelling na zulke positieve berichten.

laat weten wanneer mijn inzet beloond is.
      groet,

rikkert