voor de pokeraars

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hallo beste mede pssers,

Even ter introductie. Ik ben Jonas Afonso en ben 18 jaartjes jong. Ik speel nu ongeveer al ruim een jaar 'serieus' online poker. Ik ben op mijn 14e met poker in aanraking gekomen op vakantie in Brazillië waar ik met mijn famillie 5 card draw heb gespeeld. Toen de pokerrage in Nederland begon was ik gegrepen. Ik speelde het in de kantine van school (voor dat het verboden werd) met mijn vrienden om snoepjes die we van te voren kochten. Ik heb ook redelijk snel pokerstars gedownload en wat playmoney games gespeeld en freerolls gespeeld. Jep ik heb gezegd dat ik al 18 was maar stiekem was ik nog maar 17. Ik had er na een tijdje echt geen zin meer in dat ik steeds gecalled werd en dacht dat als ik voor echt geld zou spelen mijn raises veel meer gerespecteerd zouden worden en dat ik minder badbeats zou krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Even mijn bankpas erbij gepakt 1,2,3 IDeal hoppakee ingekocht voor een 10tje. Van het tientje maakte ik een 20je en van een 20je maakte ik een 0'tje'. Hmm dat ging niet zo best dacht ik. Nou ja nog maar eens proberen. Het volgende tientje was gestort en het verhaal herhaalde zich. Toen voor de derde keer ingekocht en ik zag van die tafels waar op stond: no all in protection. Hoe fish het ook klinkt, ik dacht serieus dat je chips beschermd werden met all ins. Dus ik voor de lol any two openpushen en even later zie ik dat de teller weer op... 0 stond. Het was weekend en ik ging dat weekend naar mijn pa toe en daar had ik niets te doen dus ik besloot nog maar eens wat te storten. In de avond had ik uiteindelijk $40 ik was echt aan het stressen om een manier te vinden het geld eraf te kunnen halen. Helaas dat ging niet. Voor een cheque moest ik minstends $100 eraf halen en neteller werkte niet. Ik dacht dan moet ik nog maar even door spelen. Ik was trouwens een echte fish. Ik limpte serieus elke hand in de hoop een fullhouse/straat/trips/flush te hitten. De shar