pokertracker

• 10 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Op de site van pokertracker zie ik juist dat de hold'em versie 55$ kost. Toch nog een beetje te veel voor mijn bankroll van 140$ (of niet??).
      Als ik dan pokertracker neem heb ik nog 35$ om op partypoker te spelen.
      Ga toch nog een beetje wachten denk ik tot bankroll van 200-250$ ofzo
      Greetz elrio
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Ik zou wachten totdat je die 2000 punten hebt.
      Je speelt vaak, dus die punten komen wel.
      Bovendien is pokertracker met versie 3 bezig (nu nog in betaversie) dus lijkt het me sowieso zinvol om te wachten.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Je hebt gelijk, ga nog wachten.
      He wat je gratis kan krijgen moet je gratis nemen :p
      Als ik het wel moeijlijk in te schatten hoeveel punten ik per week verdien. Mansion is niet echt up to date :p
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Klopt, het is lastig in te schatten hoeveel strategypoints we nu hebben verdiend.
      Ik zie nog steeds de 0 staan :(
      Maar ik las op deze site dat 1 dollar rake op Mansion 4 strategypoints zijn. En volgens mij is 1 dollar rake ongeveer 1 Mansion point (dit weet ik niet zeker)
      Als dit zou kloppen, dan zou 1 Mansion punt dus 4 strategypoints zijn.

Ik heb iets meer dan 40 Mansion punten gehaald, dus volgens mij is dat zo een160-165 strategypoints.
      Zo kun je ongeveer uitrekenen hoever jij al bent!

Zelf speel ik niet meer op Mansion, baalde enorm van de site en heb mijn kapitaal verloren, bijna weggegeven eigenlijk, want ik zat wat te tilten en zag die 1000 Mansion punten ook niet meer zitten :P
      De freerolls blijf ik wel spelen, als oefening en zeker die van aanstaande zondag.

Geen probleem, want door alles wat ik tot nu toe hier heb geleerd draai ik enorm goed in de andere pokerrooms, kan bijna niet geloven hoe snel mijn bankroll stijgt :D

Volgende maand wil ik me aansluiten bij Titan via deze site.
      Dan weet ik in iedergeval dat het goed zit qua strategypunten en qua bereikbaarheid van de room ;)
      Bovendien lees ik altijd leuke verhalen iedere zondag als mensen elkaar aanmoedigen voor de freeroll.

Mocht jij nog niet bij Titan zitten en je redt het om geld te verdienen bij Mansion, zou ik dat ook doen als ik jou was!
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Als dat klopt van die 1 MMP = 4 Strategypoints dan heb ik zo'n 880 strategypoints verzameld.
      Heb nu 220 MMP staan op mansion.
      Ik ga toch proberen die 1000 punten te halen en dan stap ik over op partypoker.
      Op 1 of andere rare wijze kan ik titan niet downloaden. Als ik op de downloadpagina druk kan de pagina niet worden getoont.

Greetz elrio
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      http://www.pokerstrategy.com/nl/bonus/detail/24/

Heb je deze geprobeerd en dan gedrukt op "download link" ?
      Ik krijg dan direct de setuppoker.exe die gedownload kan worden.

Mocht je je willen linken aan PS en nog geen geld hebben, dan nog maar even niet downloaden natuurlijk.

Partypoker is een leuke site, goede keus van je om daarheen te gaan!
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Nee gaat niet krijg telkens de pagina kan niet worden weergegeven.
      Is de enige pokersite waar ik dit heb.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      1MPP=/=4strategypoints
      dan zou ik ondertussen diamond zijn :D
      MPP worden geteld door de rake van elke pot waar jij geld in hebt zitten, daar de rake van te pakken,...
      strategypoints worden berekend dmv JOU rake, dus stel10% rake en een pot van 20$ heads up, dus jij 10$ dan heb JIJ 1$ rake en dus 4strategypoints

verder zou ik ook wachten op die gratis licentie, zeker omdat het op de lage limieten niet zo hard nodig is om pokertracker te hebben tegenover de hogere limieten.
      notes doen ook al veel ;)

groeten
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Is het aan te raden om nu al de Handleiding van PT een paar keer te doornemen??

Grtz elrio
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Nou ik denk dat het misschien handig kan zijn. Maar ik ben van plan om al doende het programma te leren. Ik bedoel, ik speel nu al een poosje zonder stats en hoef dus niet in 1 keer alles van het programma te kennen. Als ik straks een licentie krijg ga ik er gewoon eens een aantal avonden voor zitten. Ik denk ook niet dat je veel kan oefenen als je geen volledige versie hebt.