4e in 2000$ GP TURBO R/A

• hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ik wilde even mededelen dat ik 4e ben geworden in de 2000$ GP TURBO R/A. Vondt ik toch een redelijk goed resultaat :)
      Geen rebuys en geen add-ons hoeven te gebruiken....

4e plek was goed voor 228$, mijn grootste toernooiresultaat tot nu toe :)
  • 12 antwoorden
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Nice,

Fijn tournooi is dat he, ik was namelijk ook zaterdag al 5e geworden in hetzelfde tournooi.
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      haha nice
      Khad vandaag vrij van stage dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
      Er deden maar 200 man mee vanmorgen. Ik heb toch wel een paar x behoorlijk geluk gehad, maarja dat hoort erbij
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Proficiat man helemaal top
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Gefeliciteerd! Een lekkere opsteker!
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      dank je
      ik ben er zelf best blij mee, ik ben nu volop de silver bigstack artikelen aan het bestuderen :)
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Yeah... das zeker lekker. Wat speel je normaal eigenlijk SNG's of cashgames? Of speel je allebei?
      In elk geval goed gedaan... suc6 voor de toekomst.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lekker gedaan!

Zondag even de FT halen hoor van de PS freeroll!!! :D .

Leuk he, toernooien :tongue:

Toppie!

Z.
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      haha zijn wel leuke toernooien, alleen bij de speed en turbo toernooien is het meer gokken en je ziet bijna elke paar minuten wel iemand all-in gaan.

Ik stond 6e op het moment dat de bubbleman afviel, bij de laatste 20 over die itm waren. En vanaf toen duurde het denk ik nog geen kwartier voordat ik aan de finale tafel zat. Ik stond 9e van de 10 aan de finale tafel. 10 minuten daarna waren we nog maar met zn 6 over en had ik al zeker 140$. Toen nog steeds 5e of laatste. Uiteindelijk ging ik all-in met 77 en ik werd gecalled door iemand met 44. Gedubbeld dus. Helaas verloren met AJ vs KQ waardoor ik 18k overhad en meteen big blind was, ik was automatisch all-in :)

En wat ik normaal speel raasz : ik heb nu 10 weken stage, en heb niet echt veel tijd meer om te pokeren. Maar ik speelde meestal kleine SnG'tjes en af en toe sss ( maar da vindt ik niks aan ). Maar mn bankroll was niet zo geweldig hoog meer :p

Ik ben nu bezig met de bss artikelen door te lezen en te bestuderen, mijn bankroll is nu 170 euro dus mschien ga ik SnG's ofzo spelen, want ik vindt dat eigelijk leuker dan cashtable..
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Je BankRoll ligt onder je toernooiwinst!? :P

Mooi gedaan BTW!! Wat was de buy-in trouwens? Want R/A toernooien zijn volgens mij met zon lage BR wel oppassen voor je BankRoll hoor!
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Was 5$ buy-in.

En inderdaad was dit niet egt volgens het brm :p
      Maarja het heeft goed uitgepakt. Normaal speel ik wel eens een toernooitje van 1 of 2$.

Net ff een beetje bss gespeeld op NL10, tot nu toe 5euro winst in 1uurtje ofzo...

Bankroll is op dit moment 179 euro, we gaan zien hoe het de komende dagen gaat. Het is iig wel fijn om nu een beetje ruimte te hebben wat betreft de bankroll...

Mijn doel is nu om mijn bonus vrij te spelen en goud te worden. En ik wil eigelijk ook nog een keertje goed cashen in een freeroll :P
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ohjah en eigelijk speel ik nooit R/A want ik haat die toernooien. Ik denk dat de rede was dat ik vandaag meedeed, dat er maar 200 man meededen met toch een redelijke pot :) En ik had mezelf al voorgenomen om niet te rebuyen en niet te add-onnen.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt het geduld om aan toernooien mee te doen met weet ik hoeveel man. Op pokerstars bijvoorbeeld daar zitten er altijd wel 800+ in bij lagere buy-ins, en dat is toch al meteen 4 uur of meer spelen :(

Op titan doen er over het algemeen ook aardig wat mee normaal, mja vanmorge om 9 uur ofzo niet echt.

Op partypoker heb ik ooit hetzelfde gedaan, een toernooitje met iets hogere buy-in dan wat ik normaal speel, maar dan met weinig man.
      Ik heb toen eens aan een toernooi meegedaan met 350 man ofzo en ik was 8e geworden wat goed was voor 130$ geloof ik.

Eigelijk ben ik gewoon een SnG man :) Vindt ik harstikke leuk, en ik kan me daar goed concentreren.

Genoeg gezwetst, kga te bed ( ja nu al )
      Morge weer stage....
    • titi87
      titi87
      Bronze
      heb die een keer gewonnen. $400 echt relaxed... Gelijk gecashed toen ;)