Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Tell a Friend

• SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Een vriend van mij heeft mij als referal opgegeven en zal binnenkort dus zijn 50$ krijgen. Nu staat bij de uitlag dat als hij 15 Strategypoints verdient ik 10$ bijkrijg. Mijn vraag nu is: krijg ik dat onmiddellijk bijgeschreven op mijn account OF is dat een extra bonus die ik nog moet vrijspelen?
  • 8 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Sonatawolf,

Wanneer je vriend 15 StrategyPoints heeft verzameld dan heb jij $10 verdiend. Echter kun je pas bij een totaal van $50 het geld laten overboeken naar een pokerroom. Dit heeft te maken met de minimale transferhoogte die de pokerrooms hanteren.

Meer info over het Tell-A-Friend programma kun je HIER vinden. Hier kun je alle informatie vinden en tevens een overzicht van je doorverwezen vrienden.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi Sonatawolf,

Wanneer je vriend 15 StrategyPoints heeft verzameld dan heb jij $10 verdiend. Echter kun je pas bij een totaal van $50 het geld laten overboeken naar een pokerroom. Dit heeft te maken met de minimale transferhoogte die de pokerrooms hanteren.

Meer info over het Tell-A-Friend programma kun je HIER vinden. Hier kun je alle informatie vinden en tevens een overzicht van je doorverwezen vrienden.
      bedankt, had er blijkbaar overgelezen (overkomt mij wel vaker:p)

Heb er nu 2 die vandaag zouden beginnen spelen. Nog drie slachtoffers zoeken dan:p
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Nog drie slachtoffers zoeken dan:p

Genoeg "slachtoffers" te vinden die gratis $50+$100 willen + een complete pokeropleiding! ;)
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Nog drie slachtoffers zoeken dan:p

Genoeg "slachtoffers" te vinden die gratis $50+$100 willen + een complete pokeropleiding! ;)
      nja maar in ruil daarvoor moeten ze wel de volle 2 minuten met mij spreken, dat is een immense opoffering:p

Wat ben ik weer positief vandaag:p
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      nja maar in ruil daarvoor moeten ze wel de volle 2 minuten met mij spreken, dat is een immense opoffering:p

En zelfs dat hoeft niet! Gebruik onze e-mailfunctie. Vul de e-mailadressen in en gebruik de standaard boodschap of persoonlijke boodschap en ze hoeven nog geeneens met je te praten! :D

Meer info hierover kun je HIER lezen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      over die standaard boodschap: geinteresseerd is met een d en niet met een t...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Bedankt, is gewijzigd. :D
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze

En zelfs dat hoeft niet! Gebruik onze e-mailfunctie. Vul de e-mailadressen in en gebruik de standaard boodschap of persoonlijke boodschap en ze hoeven nog geeneens met je te praten! :D

Meer info hierover kun je HIER lezen.
      LOL, wat een opmerking :')