maximale winst in bb

• 6 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ligt eraan,
      Op de hogere limieten worden de potten (lees $) groter, maar op de lagere limieten willen wel eens de bb hoger zijn.

En het verschil tussen BSS en SSS is dat je meer winst kunt halen uit in de bepaalde hand maar daraintegen ook meer verlies uit 1 bepaalde hand :D
      Dus het is maar wat je wilt
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      tsja daar heb je wel gelijk in... maar losgezien van de $$.. is het zo dat je op hogere limieten eerder moet proberen om je eigen winnende speelstijl te creeëren, want daar zit veel minder fish.. dus die 80% van de spelers waar je met de sss voordeel uit haalt is ook verdwenen. de meer ervaren spelers zullen toch wel beter weten hoe ze tegen iemand die sss speelt moeten spelen zodat je minder geld wint wanneer je wat hebt.. en meer geld verliest wanneer je niks hebt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Mistagamerone,

Vanaf 1 maart start de contentweek voor SSS, waarin de strategie verder wordt uitgediept, wat inderdaad ook belangrijk is voor wanneer je SSS wilt spelen op de hogere limieten. Je zult meer equityberekeningen moeten maken, steals etc.

Maar vergis je niet, ook op de hogere limieten is er nog veel fish te vinden. Mijn ervaring is dat men je snel callt op NL100-NL400. Op 1 of andere manier willen ze je maar niet geloven en dat is maar goed ook! ;)
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      over welke pokersites heb je het dan vooral?? of bedoel je alle pokersites in zn algemeen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Vooral op het I-Poker netwerk (o.a. Titan) en Stars is het heerlijk shortstacken op de hogere limieten. Maar ook op Party is het prima te doen volgens mij.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik ben nu aant shortstacken op 100NL en da valt goed mee, mss ietsje moeilijker dan op lagere limieten maar zeker te doen

groeten