$50,- !!!

• Deepack
      Deepack
      Bronze
      Hallo...

Ik heb de quiz gehaald en heb me vervolgens aangemeld volgens alle stappen op Titan poker (inclusief bonuscode en realmoney account)

Nu ik weer inlog op pokerstrategy zie ik bij "lees de artikelen en haal de quiz" als enigste nog een rood kruisje staan terwijl ik deze wel heb gehaald?

Ik begrijp dat het een aantal dagen duurt voordat het geld op me account komt te staan, maar ik vraag me dus af of dat bij mij wel t geval is omdat ik daar een rood kruisje heb staan?

Weet iemand meer?

Alvast bedankt....

MvG
  • 7 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Deepack,

Allereerst welkom bij PokerStrategy!

Wat ik kan zien is dat je de quiz 3 keer hebt gedaan, maar niet bent geslaagd. Heb je wel bevestiging gekregen dat je bent geslaagd? En wanneer heb je de quiz gemaakt voor de laatste keer?
    • Deepack
      Deepack
      Bronze
      Heey Sharp....

Klopt... De eerste keer heb ik de Quiz gehaald! K heb er ook een screenshotje van gemaakt...

Er staat: Gefeliciteerd! Je bent geslaagd voor de quiz!

Nog maar 1 stap te gaan.

Vervolgens heb k me dus aangemeld bij titan poker....

Maar ik heb geen bevestiging gehad dat k de Quiz heb gemaakt...

En omdat er dus nog een rood kruisje stond heb k de Quiz daarna nog 2x gemaakt en toen 2x niet gehaald.

Erg vreemd....
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Deepack,

Het beste kun je even een ticket schrijven naar de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket".

Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Titan Poker. Voeg ook even de screenshot toe.

Zij kunnen dit dan voor je regelen.
    • Deepack
      Deepack
      Bronze
      Je bent geslaagd voor de quiz!
      Onze support controleert of je gegevens juist zijn en zal vervolgens de $50 startkapitaal naar je poker account storten. Tevens kun je de extra $100 bonus vrijspelen.

Ondanks onze moeite kan het 48 uur duren, voordat het geld op je poker account staat. Onze excuses voor het ongemak.

Wanneer je je nog niet hebt geregistreert bij de Cashier bij de door jou gekozen poker room moet je dit nu eerst doen. Om dit te doen kun je de poker software openen, vervolgens op Cashier klikken en je gegevens invullen. Anders is het voor ons niet mogelijk om het geld over te boeken naar je poker account.

Heb em nog een keer gehaald.... Het is volgens mij goed nu toch??

Had gister al real money account aangemaakt bij Titan... En mijn login naam beginnend met TT is bekend bij pokerstrategy....

Dus het zal nu wel goed zijn toch?

Mvg
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Deepack,

Ik zie nu inderdaad staan dat je bent geslaagd, dus het zou nu goed moeten zijn.

Je kunt altijd voor de zekerheid nog even een ticket aanmaken om bevestiging te ontvangen.
    • Deepack
      Deepack
      Bronze
      Sharp... Bedankt voor je hulp...

Het geld staat er inmiddels op en heb zelfs al verdubbeld :P

Maar die 100 dollar bonus word dus vanzelf bijgeschreven naarmate je punten haalt?

Of moet je hier nog iets voor doen?

Mvg
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Je krijgt de bonus automatisch in stappen van $10 nadat je $35 aan rake hebt geproduceerd. Hier hoef je dus zelf niets voor te doen.