VeeRtje handbeoordelaar voor SNG's!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Velen van jullie zullen hem al hebben zien staan op de derde plaats in de tussenstand van de verjaardagspromotie en onlangs heeft hij ook een ledenthread aangemaakt waarin jullie zijn ontwikkeling kunnen volgen. Deze ledenthread kun je HIER vinden.

VeeRtje zal in het begin de handbeoordelingen doen en tevens video's gaan maken voor onze community. Op termijn zal hij ook coachings gaan doen.

VeeRtje is zowel succesvol in SnG's als ook op de No Limit Cashtafels. Voor grafieken van zijn prestaties kun je HIER kijken.

Maar uiteraard heeft hij ook een introductie geschreven die je hieronder kunt lezen. Je kunt VeeRtje succes wensen in deze thread.

Verder raad ik de SnG'ers aan om veel handen te posten, vragen te stellen en dus gebruik te maken van de kennis van VeeRtje. Tevens zal de Nederlandse SNG sectie vanaf begin maart online komen.

VeeRtje, welkom en heel veel succes!

Introductie veeRtje,

Dat ben ik dus, een 26 jarige Groninger.

Overdag werk ik bij een helpdesk, en in de avond uurtjes speel ik sinds een paar jaar poker. Ooit studeerde ik informatica, maar dat beviel niet goed(of misschien wel een beetje TE goed) dus na een paar jaar weinig studeren ben ik maar aan het werk gegaan.

Een van mijn hobby’s is gamen (Counter-Strike 1.6) een FPS shooter dat ik al jaren met een aantal vrienden speel. Daarvoor heb ik natuurlijk steeds minder tijd door het pokeren, maar het werkt erg goed om te onttilten ;) .

Met poker ben ik een paar jaar terug met een $50 bonus begonnen toen ik ontdekte dat pokeren ook online kan. Nadat ik die $50 snel verloren had door slecht spel en bankroll management ben ik me in de strategie gaan verdiepen door de bekende Harrington on Hold’em boeken te lezen. Hiervan heb ik veel geleerd en ben ik begonnen met Sit ’n Go’s op Pokerstars.

Al snel merkte ik dat ik een goed winnende speler was in de micro limit SNGs. Maar ik wilde natuurlijk m’n spel blijven verbeteren en zo ontdekte ik dan ook http://www.Pokerstrategy.de. In die tijd was er nog geen Nederlandse website maar gelukkig spreek ik een aardig woordje Duits. Ik heb hier alle SNG & Cashgame artikelen gelezen en video’s bekeken. Door de goeie cashgame video’s van die Duitsers kreeg ik hierin ook steeds meer interesse. Vooral van hun ijzeren discipline heb ik geleerd.

Dus ben ik op Partypoker begonnen met NL50 ( ik had door de SNGs natuurlijk al een mooie bankroll). Ik heb aardige swings meegemaakt maar ondertussen speel ik NL100 met af en toe een beetje NL200 als de tafels geschikt zijn. Tevens speel ik natuurlijk nog steeds regelmatig SNGs op zowel Party als Stars. Ik wissel het graag lekker af, dus regelmatig speel ik ook wel MTT’s (Multi Table Tournaments).

Deze afwisseling houd me scherp en zorgt dat ik niet op de automatische piloot ga spelen.

Als handbeoordelaar zal ik me toch vooral op het SNG gebeuren gaan richten, omdat ik hierin de meeste ervaring heb. Niemands spel is natuurlijk perfect dus met hulp van elkaar kunnen we allemaal betere spelers worden. Het is voor mij een hele uitdaging om handen te gaan beoordelen. Een van de dingen die ik als handbeoordelaar graag aan iedereen wil leren is om niet resultaat gericht te denken als het om één hand gaat.

Ik hoop dat er een ware SNG gekte ontstaat zodat we met z’n allen veel leerzame SNG handen te zien krijgen!
  • 8 antwoorden