bss 10nl: shoveaments

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0/0 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 7:club: , K:spade:
      6 folds, Hero raises to $0.40, SB calls $0.35, BB calls $0.30.

Flop: ($1.05) 6:club: , 8:diamond: , 5:heart: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0.75, SB folds, BB raises to $3.00, Hero raises to $9.30 (All-In), Hero raises to $9.30 (All-In), BB calls $6.30.

Turn: ($19.65) 5:diamond:
      River: ($19.65) 2:spade:

Final Pot: $19.65

Villain snapcalled mijn all in met T5o voor middle pair... mijn read klopte maar hij called alsnog... arg. Het zag er gewoon zwak uit. Het zag er blufferig uit.
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Als ik de hand goed begrijp hebben je tegenstanders juist een read op jou.
      Het komt misschien fishy over wat BB hier doet, aan de andere kant blijkt ook erg uit de geposte handen dat je snel je stack erin gooit met een draw en je vrij veel bully't aan de tafel. Wanneer BB dit doorheeft is zijn call nog helemaal niet zo slecht. Daarbij valt het ook op dat zowel small blind als big blind je raise callen. Zeer waarschijnlijk was je tafel image al niet goed meer op het moment van deze hand.

Maar lees het advies onderaan in DEZE thread en zorg dat je niet broke gaat.
      Deze hand heeft namelijk weinig meer met goed poker te maken, dit is meer gokken.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Neej valt allemaal wel mee hoor. De handjes die ik post zijn juist die raghandjes...

Ik vind al dat standaart AA KK QQ AK JJ gedoe veel te saai en meestal is een beslissing maken met die handjes heel simpel. Daar hoef ik weinig over te discussieren.... naar mijn mening dan.

Ik had een best tight immage aan tafel hoor.. Die raise naar 3 dollar was gewoon fish. En dan wil ik best een gokje wagen met de grote kans dat ie helemaal niets heeft.

de shit zooi aan deze is dat ik dit soort plays beter werken met diepere stacks. nu heeft ie al een hoop in de pot gestopt...