unibet

• 11 antwoorden
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan fixen

bvd
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik zie in ons systeem wel je account van Unibet staan.

Voor de zekerheid zou ik even een ticket aanmaken door boven in het menu op "Help" te klikken en dan vervolgens links onderaan op "new ticket".

Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je Unibet accountgegevens en dan kunnen zij het voor je nakijken.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi,

ik heb hier ook al eens een ticket voor aangemaakt... Dit was het antwoord:
      if you created your account through our tracker link everything should be okay. Unfortunately we can not check this yet because our IT is still implementing the necessary changes for showing the StrategyPoints who were gained by playing at Unibet.

Groeten,
      Leo
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      heb antwoord gekregen:
      pure, 22.02.2008 17:45

Dear walterbee,

I am sorry but an account has to be created through our tracker link in order to link it to us. Since you didn't use our link you can not collect StrategyPoints at Unibet.

Best regards,
      pure

maar dit klopt niet als ik op de homepage van sp klik op de bonus van unibet en daarna de link volg die daar staat aangegeven dan kan ik me aanmelden maar dan is me account niet gelinkt aan ps want volgens mij is dat de verkeerde tracker of zoiets haha...hoop dat ik het nog eens goed kan uitleggen in het engels en dat het alsnog gefixt kan worden

pure, 22.02.2008 18:32

Dear walterbee,

my apologies, I missunderstood you. I need to contact our Dutch community manager regarding your problem, however I am not sure I'll see him before Monday. I'll let you know as soon as I spoke to him.

Best regards,
      pure

we wachten af ;-)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Walterbee,

Aangezien ik af en toe achter mijn computer leef, heb ik haar gisterenavond nog gesproken. :D

Ze zijn er serieus mee bezig om het op te lossen in iedergeval. Dus nog even afwachten.
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      Voordat ik me zoveelste ticket ga schrijven want het is nog niet naar mijn tevredenheid opgelost,wilde ik ff weten wat die loyalty bonus inhoudt. Als die niet erg interessant is dan laat ik het erbij zitten, hoewel ik toch het idee heb dat het niet klopt. En voor de ps-points is het jammer dan. Wel grappig trouwens dat ik dacht dat ik alles goed had gedaan en dat ik volgens unibet me ingeschreven heb via pokerlobby.nl (nooit van gehoord).

nah toch maar ff een ticket gestuurd:
      okay my last attempt to solve this problem. when i signed in at ps on 10 Feb i saw an offer of unibet. So i clicked on -up to 40% loyalty bonus-,then i clicked on -unibet homepage- and registered an account. From this point i did everything mentioned on your site and should my unibet account be linked to pokerstrategy. However according to unibet my account is linked to pokerlobby.nl(i never heard of that), i dont know why i am not linked to ps because i did everything mentioned on your site.I hope this can be solved

with regards walterbee

hoop dat het nu duidelijk is en alsnog opgelost wordt
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Heb hetzelfde probleem gehad en het gewoon maar opgegeven. Geld weggehaald en eergens anders spelen. np
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi walterb,

Hou me even op de hoogte van het antwoord, want ze hebben een tijdje terug (heb ik geloof ik al gezegd) al het een en ander bij mij kortgesloten.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Daar had ik ook last van bij unibet. Eerst vertelde unibet support me dat m'n account niet goed getracked werd. Ik krijg nu wel PS punten voor m'n spel daar, dus dat zal inmiddels wel goed zitten.

Maar ze hadden ook nog nooit gehoord van die 30-40% rakeback, die aangeboden wordt. Ik moest een screenie van die bonus sturen :) en sindsdien niets meer van ze gehoord.
      De standaardbonus is makkelijk te halen en nu ik die heb vrijgespeeld, ook m'n geld weggehaald daar. Als ze alsnog rakeback kunnen geven, dan ga ik er wel weer spelen (spel daar is namelijk wel geweldig).
      Het is wel een beetje vreemd geregeld allemaal...
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      Dear walterbee,

if Unibet says your account is linked to another affiliate we have to accept that. Is it possible that you used another referrer link some time ago and still had that cookie?

Best regards,
      pure

dit was het antwoord.....geld dr afgehaald(toch nog 200 euro winst),tot zover unibet :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik vrees dan dat je misschien toch ergens in het verleden al een account of iets dergelijks hebt gehad bij Unibet.

Het is jammer, maar gelukkig heb je toch EUR 200 winst. Geen slecht resultaat!