Account koppelen geweigerd..

• Roelos
      Roelos
      Bronze
      Hallo,

Ik wou mijn bestaanden Titan poker account ook koppelen aan pokerstrategy, (naast mijn FT account van de bonus)
      maar Titan poker heeft geweigerd staat er bij bonus informatie,
      dat vind i kdus wel jammer omdat ik nu meer op Titan wil gaan spelen maar dat account niet gekoppeld is,

ik dacht wel aan een oplossing om een nieuw account aan te maken maar het probleem is dat ik nergens nog een titan account in kan vullen..

Komt dit iemand bekend voor ?
      ik hoor het graag..

Tot aan de tafels,

Roel
  • 5 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ja, ik heb een soortgelijk probleem met Pokerstars. Ik zou daar ook graag gaan spelen en tegelijk strategypunten verdienen. Pokerstars doet echter moeilijk wanneer je al een bestaande account hebt. Ik zou geen 2e account aanmaken want pokerrooms zijn daar zeer streng in. Als ze er achter komen dat je 2 accounts hebt dan blokkeren ze alle accounts en ben je waarschijnlijk je bankroll kwijt. Weet je echter zeker dat er geen oplossing te vinden is? Misschien moet je even een ticket sturen naar de hulpafdeling van pokerstrategy(via menu_help). Succes.
    • Roelos
      Roelos
      Bronze
      Okee bedankt !, dan zal ik dat maar eens doen!:)

doei
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

maar Titan poker heeft geweigerd staat er bij bonus informatie,

Een voorwaarde van Titan is wel dat je minimaal 30 dagen inactief bent geweest. Indien dit niet het geval is dan kun je het beste 30 dagen wachten en dan even opnieuw een ticket versturen naar de afdeling support met het verzoek om je account alsnog te koppelen.
    • Roelos
      Roelos
      Bronze
      Ooh, dan kan dat wel de reden zijn.. maar dan zou ik het dus over 30 dagen nog is moeten proberen?
      alleen zou ik dan niet weten waar ik het opnieuw kan in vullen.. omdat er wel staat mijn account is bij Titan poker geregisteerd en daaronder dan dat het koppelen geweigerd is .. dus ik kan het niet meer opnieuw invullen volgensmij..

Gr.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      dat klopt, daarom even een ticket sturen, zie vorige post. :)