registratie

• 9 antwoorden
    • Deepack
      Deepack
      Bronze
      Varossieau ;)

Beter haal je eerst de Quiz .......

Hahahaha had ik ook,, gewoon blijven proberen ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi varossieau,

Welkom bij PokerStrategy!

Ben je al geslaagd voor de quiz? Zo niet is dat inderdaad de reden en zul je eerst voor de quiz moeten slagen. Succes!
    • varossieau
      varossieau
      Bronze
      Ik ben geslaagd :P alleen nu moet ik me ID oploaden waarom ? me vriend hoefde dit bij titan niet ik bij partypoker wel :P

Heb een mail gehad van partypoker :) dat me bonus op me w8t maar ik kan niet inlogen omdat ik moet storten alleen de laatse optie Deposit is nog open :D

hoop snel iets te vernemen :)
    • varossieau
      varossieau
      Bronze
      Hi Player,
      Our records show you haven’t claimed your bonus from PartyPoker.com yet.

Don’t delay: Your $49.00USD bonus is waiting for you..
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Id oploaden dan maar, doen ze verder niks mee. Heeft ook niks met pokerroom te maken. Is gewoon steekproefsgewijs om te chekken of ze niet die (toch behoorlijke som geld) 2 keer aan dezelfde persoon geven of misschien wel aan een te jong persoon :]
    • varossieau
      varossieau
      Bronze
      uploaden vriend ik heb geen scanner :p had beter 2 uur kunnen werken dan had ik die poen al lang verdient me gegevens zijn gewoon te checken volgens mij is het daarna nog niet goed vraag me af hoelang dit gaat duren ik kan namelijk ook niet op me real money account zonder storting bij partypoker kortom zaad allemaal !
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Bububu...
      even rustig ja :)
      niks aan het handje, gratis geld wat wil je nog meer. Graag of niet.
      Niks zaad dus, als ik PS zelf was had ik het het allang niet meer aan je gegeven. Dus even rustig en niet zo ongeduldig.
      En als jij zoveel centjes maakt (50 dollar in 2 uur) kan je ook wel even een scannertje aanschaffen.

x
    • varossieau
      varossieau
      Bronze
      Je hebt wel een beetje gelijk :P maarja ik heb nergens in de voorwaarden uploaden van me id gezien Deze situatie had ik ook een keer bij een andere site kortom weer een kleine frustratie alleen deze site vind ik wel zeer goed :) Dusja zal snel goed komen :)

vriendelijke groet :)

RV
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Steeksgewijs doen we inderdaad een ID check. Dit heeft te maken met het feit dat er helaas nog veel wordt geprobeerd om misbruik te maken van ons aanbod.

Je ID kun je inscannen, maar ook een foto met een digitale camera is toegestaan. Je kunt zelfs je ID nog faxen mocht dit je enige optie zijn.