Mansion MCP Balance

• xackitt
      xackitt
      Bronze
      Mijn MCP balance is momenteel 56... Enkele vraagjes hieromtrent.

- Hoeveel StrategyPoints zijn dit? Klopt het dat je deze maal 4 mag doen om je totale SP-punten te bekomen?
      - Is dit goed? Ik speel nu pakweg 1 dag en heb hiervoor nog nooit serieus voor geld gespeeld. Ik heb nu op mijn Mansion Poker Account pakweg $120, dit van de $50 welke ik gisteren gestort heb gekregen via PokerStrategy.

Heel erg bedankt!
      xack
  • 7 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      niet x4 doen,
      hangt van de limiet af
      groeten
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      niet x4 doen,
      hangt van de limiet af
      groeten

Hoe bedoel je Timothy?
      Hangt van de limiet af?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Je ontvangt 4 StrategyPoints per $1 rake.

MCP wordt berekend op basis van de rake die betaald wordt per pot. Er wordt dan gekeken naar alle spelers die deze hand hebben gespeeld (dus niet hebben gefold preflop). Dit is dus niet gelijk aan de rake die JIJ betaald.

Je kunt dus niet nauwkeurig je StrategyPoints berekenen op basis van je MCP.

Voor meer info over MCP kun je HIER kijken.
    • xackitt
      xackitt
      Bronze
      Hoe kan ik dan ongeveer weten hoevel StrategyPoints ik verdien? Aangezien Mansion al sinds 3 februari niet meer geupdate is, zou ik toch graag een idee willen hebben..

Of om het met andere woorden te zeggen, ik begrijp heel het rake-gedoe niet echt :) .

Klopt het volgende voorbeeldje? Er is een pot van $40, en simpel gezegd er zijn 4 spelers zijn die allemaal meespelen, ieder heeft dus $10 ingezet.
      De rake is pakweg 1%, dus $4. Nu heb jij $1 rake, wat dus gelijk staat aan 4SP.
      Ik hou hier geen rekening met max. rake..
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      niet x4 doen,
      hangt van de limiet af
      groeten

Hoe bedoel je Timothy?
      Hangt van de limiet af?
      zijn behaalde punten, had mss iets duidelijker kunnen antwoorden maar moest door :D

groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik zou niet proberen om je StrategyPoints te bepalen aan de hand van je MCP. Per definitie betaal je namelijk niet allemaal dezelfde hoeveelheid rake in een hand. Iemand kan bijvoorbeeld folden op de turn terwijl de hand wel tot een showdown komt.

Hoe vervelend het op dit moment ook is, ik zou toch wachten op de update van Mansion. Ik begreep uit een andere post dat ze vermoeden dat de technische problemen binnen een aantal dagen zijn opgelost.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi,

Ik zou niet proberen om je StrategyPoints te bepalen aan de hand van je MCP. Per definitie betaal je namelijk niet allemaal dezelfde hoeveelheid rake in een hand. Iemand kan bijvoorbeeld folden op de turn terwijl de hand wel tot een showdown komt.

Hoe vervelend het op dit moment ook is, ik zou toch wachten op de update van Mansion. Ik begreep uit een andere post dat ze vermoeden dat de technische problemen binnen een aantal dagen zijn opgelost.
      Ok tof, ik ben echt benieuwd naar mijn behaalde PS-punten :D