Nieuwe Moderator!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Velen, zo niet iedereen op dit forum kent hem al van zijn verslagen over High Stakes Poker en over andere toernooien. Ook is hij vanaf het begin al actief met het beantwoorden en op weg helpen van onze leden. En vanaf vandaag zal hij ook als Moderator actief zijn op het forum. Naast het Moderatorschap zal hij tevens het nieuws verzorgen van “De Pokerwereld”. Ik heb het natuurlijk over Boschman123.

Hieronder zal hij zich nog even voorstellen aan de nieuwe leden:

Ola allemaal, op het internet ga ik onder de naam Boschman123 maar in het dagelijkse leven ben ik beter bekend als Alex. Ik ben de trotse vader van Artos, mijn zeven jarige zoon en zelf tel ik alweer 38 jaren. Ondertussen ben ik al een half jaar verloofd met Marit, die mij ooit ten huwelijk vroeg toen ik net midden in een toernooi zat en ik QQ in mijn handen hield. Die QQ hand verloor ik, by the way.

Het is alweer een jaar of twee geleden dat iemand mij introduceerde met PokerStrategy. Met mijn startgeld van $50 speel ik al twee jaar op de lagere limieten, ik heb altijd $200 tot $300 per maand afgeschreven en dat had ik nooooit mogen doen. Nu laat ik mijn bankroll groeien en hoop op de hogere limieten net zo goed te presteren als op de lagere. Op het forum zal ik mij bezig houden met het beantwoorden van de dagelijkse vragen en zal me qua poker gaan richten op No-Limit. Ik hoop samen met jullie te groeien in mijn spel.

Verder speel ik geregeld live toernooien en daar doe ik het ook niet slecht in, al zeg ik het zelf (ahum). Verhaaltjes van mijn toernooien staan al een tijd op het Engelse forum maar ook hier op de Nederlandse site zal ik jullie daar lastig mee vallen.

Naast het pokeren heb ik zelfs nog een privé leven in Arnhem (het grootste dorp van Nederland). Ik woon al een tijdje met vier mensen in een oud kantoorpand en daar doen we veel aan het ontwerpen en maken van “kunst”. Verder ben ik nog de trotse bezitter van een oude Honda CB 750. Geregeld loop ik nog bandjes af en maak ik met een maat, voor cafés en personeelfeesten, kroeg kwissen. Ook houd ik me bezig met DEZE website , en wil ik af en toe nog wel eens bridgen.

Na, ik hoop me genoeg voorgesteld te hebben, en als er vragen zijn dan hoor ik die graag.

Have fun all . . . . .

Wil je Boschman succes wensen in zijn nieuwe functie dan kan dat in deze thread.
  • 4 antwoorden