Nl10FR: JJ OOP

• raasz
      raasz
      Bronze
      Hey, in onderstaande hand heb ik geprobeerd om de pot een beetje klein te houden. In elk geval op de turn en river. Is mijn reraise op de flop verstandig of had ik beter kunnen callen? Het nadeel van een call is dat ik helemaal niks weet van mijn tegenstander zijn hand en dat ik OOP zit op de turn en river. Ik check de river omdat hij de K gehit kan hebben, is een check nu verstandig of moet ik juist het initiatief houden en bet-fold spelen? Anyway, ik heb al een aantal keer gehad dat ik JJ aggro door blijf betten en dat ik uiteindelijk tegen een geslowplayede AA of KK aan kijk. Daarom probeer ik heb op deze manier.

CO:
      $11,99
      BU:
      $10
      BB:
      $9,33
      UTG+1:
      $10,06
      MP1:
      $9,89
      MP2:
      $10,49
      Hero:
      $10,60
      SB:
      $1,90
      MP3:
      $9,90

0,05/0,10 No-Limit Hold'em (9 handed)Preflop: Hero is UTG+2 with J:diamond: , J:spade:
      UTG+1 folds, Hero raises to $0,40, 3 folds, CO calls $0,40, 3 folds.

Flop: ($0,95) T:spade: , 9:heart: , 7:diamond: (2 players)
      Hero bets $0,80, CO raises to $1,60, Hero raises to $3,50, CO calls $1,90.

Turn: ($7,95) 3:spade: (2 players)
      Hero checks, CO checks.

River: ($7,95) K:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO checks.

Final Pot: $7,95
  • 4 antwoorden
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Niet resultaatsgeorienteerd spelen. Het is niet omdat je toevallig een paar x tegen geslowplayde AA of KK aanzat met je JJ, dat dit daarom altijd zo is. Overpairs of TP zijn trouwens sowieso moeilijk om te spelen OOP tegen een agressieve tegenstander.
      Line op de flop is ok. Een zwakker overpair zoals JJ is meestal geschikter om snel te spelen. Maar de turn moet je zeker betten voor value. River is afhankelijk van Villain.
    • Hanske333
      Hanske333
      Bronze
      ik zou de rest van mijn stack er op de turn inschuiven.
    • sechef
      sechef
      Gold
      Inderdaad ik zou ook pushen op de turn! Nu geef je het initiatief weg in deze hand. Daardoor kan er nog een k op de river vallen, en wat doe je nu als hij allin schuift?
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sechef
      Inderdaad ik zou ook pushen op de turn! Nu geef je het initiatief weg in deze hand. Daardoor kan er nog een k op de river vallen, en wat doe je nu als hij allin schuift?
      Ja idd, dat bedacht ik me ook toen ik de K zag. Volgende keer pomp ik de turn in deze situatie...