hoe check ik mijn behaalde punten

• 10 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Welke punten bedoel je precies? Als je de strategypunten van pokerstrategy bedoeld: deze kun je vinden als je op je homepage klikt, als het goed is zie je dan zoiets staan:

Noodzakelijke StrategyPoints voor de volgende status (Gold): 1800000
      Lifetime StrategyPoints: 170000000

(die getallen heb ik maar even verzonnen he:) , het zal nog ffkes duren voordat ik zover ben. Ik schat een lichtjaar of 10 :D ...)

Als je anders de punten van je pokerclient bedoeld, dan zal ik toch even moeten weten op welke site je speelt.
    • streepje
      streepje
      Bronze
      ik bedoel de strateg points ik heb de 50 dollar ontvangen op mijn mansion account en al aardig wat gecashgamed maar ik zie nog steeds 0 punten staan..

ik zag namelijk dat als je niet zoveel punten haalt dat ze je cash weer weg halen zou graag wten hoeveer ik al ben

bedankt voor je antwoord alvast
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ah, oke. Dat je op mansion speelt verklaard veel. Het is namelijk zo dat er de laatste tijd wat technische problemen zijn bij Mansion. Strategypunten van veel spelers zijn volgens mij al een poosje niet bijgewerkt. Ik weet zo niet hoe lang het kan duren voordat ze door Pokerstrategy verwerkt zijn. Misschien kan Sharp daar wat over zeggen. Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je punten verliest ofzo. Uiteindelijk wordt alles wel verwerkt.

Ik hoop dat je zo een beetje duidelijkheid hebt gekregen. Succes aan de tafels in elk geval.
    • streepje
      streepje
      Bronze
      thnx man

het gaat lekker aan twee tafels dubbelop bij mijn eerste hand aan de tafel
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Streepje,

Je Mansion Points kun je zien als je op "My Acccount" klikt bij Mansion. Tevens kun je dit ook aan de live support van Mansion vragen.

Op die manier kun je kijken hoever je al bent voor de $50 te behouden en tevens hoever je bent met de extra $100 bonus.

Wat betreft de update van de StrategyPoints van Mansion..... tja, laat ik er het maar op houden dat ik hoop dat deze snel zijn bijgewerkt..... :) Zoals Raasz al aangaf, ze zullen niet verloren gaan.
    • streepje
      streepje
      Bronze
      hoeveel punten had ik ook al weer nodig om de 50 te behouden?

thnx
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Je moet 1,000 Mansion Points verzamelen binnen 120 dagen om het $50 startkapitaal te behouden. Anders zal de $50 startkapitaal worden teruggeboekt.

De $100 bonus wordt uitbetaald zodra je 2,200 Mansion Poker Points hebt verzameld. De uitbetaling kan 3 dagen duren.
    • streepje
      streepje
      Bronze
      thnx
    • boogaars
      boogaars
      Bronze
      ok, maar wat hebben de strategy points dan te maken ivm mansion poker en die 50 dollar?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Als het gaat om de $50 te behouden en de extra $100 vrij te spelen moet je kijken naar je Mansion Points. StrategyPoints staan daarbuiten.

StrategyPoints verzamel je automatisch door te spelen. Per $1 rake ontvang je 4 StrategyPoints. Door StrategyPoints te verzamelen krijg je toegang tot gevorderde artikelen, coachings, video's etc. Meer informatie over het nut van StrategyPoints verzamelen kun je HIER lezen.