Tussenstanden Party Poker Freeroll!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

In deze thread zullen de tussenstanden worden gegeven van de Freeroll op PartyPoker waar er 3 packages te winnen zijn, elk ter waarde van $7.500!

Bij deze de oproep aan iedereen die deze freeroll speelt, hier zijn nickname te posten van PartyPoker!

Op deze manier kunnen we net als bij de Titan freerolls er een leuke happening van maken!

Zie ook DIT nieuws.
  • 7 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ArjunaVijaya speelt mee.
      750 man/vrouw en drie prijzen. pfff eitje.

lol denk niet dat het zo makkelijk gaat worden. ik ga deze keer een iets andere tactiek toepassen dan gebruikelijk. ik zal in het begin van het tournooi 1/4 tot 1/3 van mijn stack gebruiken om geregeld goedkope flopjes te zien en met potentieele sterke handen een paar raisejes callen. als dit niet werkt zal ik overschakelen op het zo geprezen tightagro style, maw stand or fold.

meer lol, ik kan niet eens naar wenen. ben dan op vakantie. hmm van het geld kan ik wel even op en neer naar wenen.

succes allemaal en veel geluk.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Deze is zojuist ook begonnen en ik lig er helaas al uit..... Kon er verder niks aan doen, de hand goed gespeeld, maar een fish hitte uiteindelijk zijn flush.....

Hoop dat de anderen hier meer succes zullen hebben!
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Hand 3: QQ vs 99 pre flop all-in. Ik lig eruit uiteraard, want 99 is zwaar beter >_< Vooral met een 9 op de river.

Succes allemaal!
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      nou nou dat zijn veel nederlanders/belgen die meedoen.

zit hier met een stel tighte grappemakers blindjes te jatten. iedereen gaat voor de eerste plaatsen en wacht op goede handen. en op het moment dat ik een goede hand had, krijg ik 3 man in de pot. maak mijn set en ik word gecalled. helaas heeft een ander een hogere set. uit op de 500ste plaats.

zit nu in de 100grand op stars. ook leuk.
    • Divsla
      Divsla
      Bronze
      ben dit begonnen voor de grap, nu chipleader
      2e bedoel ik

screennaam alsvid trouwens
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      En hoe is het afgelopen????
    • SlickAzn
      SlickAzn
      Bronze
      Binnen half uur eruit met Aces vs flopped set.
      Jammer had er veel zin.
      Gelukkig gingen de cash games ongelofelijk goed. yay.