48 uur?

• moneybackk
      moneybackk
      Bronze
      Als je de quiz hebt gehaald staat er dat het 48 uur kan duren voordat die 50 dollar is gestort, maar bij mij duurt het nu al 72 uur en ik zie dat dat by meer mensen het geval is. misschien is het slim om gewoon op de site te zette dat het bv binnen een week gestort is, dan krijg je ook geen ongeduldige mensen, groetjes
  • 12 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Moneybackk,

Inderdaad vervelend dat het er nog niet op staat. Normaal gesproken staat het er echter wel binnen 48 uur op, dus vandaar de vermelde 48 uur.

Heb je op dit moment al een ticket verstuurd? En op welke site wilde je de $50 ontvangen?
    • moneybackk
      moneybackk
      Bronze
      ik heb 3 dagen geleden die test gemaakt en ik wil het op full tilt poker gestort krygen.. heb het nog niet gekregen en ook geen ticket verstuurd.. kan dat helpen? groetjes
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

en ook geen ticket verstuurd.. kan dat helpen?

Ja dit helpt zeker. Om een ticket aan te maken kun je bovenaan in het menu klikken op "Help" en dan rechts bovenaan klikken op "nieuw ticket aanmaken".

Dan vervolgens even de situatie in het Engels uitleggen, zodat support kan kijken wat de status is en je hierover in kan lichten.

Hou me even op de hoogte als je wil.
    • moneybackk
      moneybackk
      Bronze
      hee,
      fijn dat je zo snel hebt geantwoord! ik heb een ticket verstuurd.. hoelang duurt het ongeveer voordat je daar antwoord op krijgt?
      gegroet
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Normaal gesproken 24 uur, maar komt af en toe voor dat het 48 uur duurt.
    • moneybackk
      moneybackk
      Bronze
      hee,
      ik kreeg een ticket terug waar in stond dat ik dus mijn ID moet sturen, dat zou gemaild zijn maar heb ik niet gekregen maar dat maakt verder niet uit vind het geen probleem. Alleen ik moet ook iets sturen waar mijn adres op staat, wat kan ik dan het beste doen? want ID heb ik ingescant maar iets waar mijn adres op staat weet ik zo snel niet..
      groetjes
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Hiervoor kun je een rekening gebruiken die op jouw naam en adres staat (telefoon, ziektekostenverzekering) of bijvoorbeeld het voorblad van je afschrift. Het gaat erom dat ze kunnen zien dat jij ook daadwerkelijk op dat adres woont.
    • moneybackk
      moneybackk
      Bronze
      oke ik heb het verstuurd, en hoelang duurt het dan ongeveer voor het ontvangen is en die 50 dollar wordt overgemaakt?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi moneybackk.
      het streven van Pokerstrategy is om alles binnen 48 geregeld te hebben. lees en leer ondertussen nog eens de beginners artikelen door of KIJK HIER wat Pokerstrategy allemaal voor je kan doen.

have fun en Les 1 van poker = Geduld (is trouwens ook Les 2)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Vanaf het moment dat je gegevens akkoord zijn bevonden nog ongeveer 48 uur.
    • moneybackk
      moneybackk
      Bronze
      oke dankjulliewel voor jullie hulp! ik heb nog 1 vraagje, ik speelde dus al een tydje partypoker en heb daar 96 partypoints, tellen die ook mee voor pokerstrategy points of gaat dat pas vanaf het moment dat je met die 50 dollar gaat spele? groetjes
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Wanneer je je bij Party Poker hebt geregistreerd met een bonuscode van PokerStrategy dan verdien je StrategyPoints met het spelen op Party. Is dit niet het geval dan verdien je geen StrategyPoints door daar te spelen en moet je wachten totdat het geld op je Full Tilt account staat.