0,50/1,00 SH - AQo - river value bet

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)     
      Position
      MP2

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q:spade: , A:diamond:
      MP2 raises, 3 folds, SB calls, Hero 3-bets, MP2 calls, SB calls.

Flop: (9,00 SB) J:spade: , J:heart: , 5:heart: (3 players)
      SB checks, Hero bets, MP2 calls, SB calls.

Turn: (6,00 BB) 4:diamond: (3 players)
      SB checks, Hero bets, MP2 calls, SB folds.

River: (8,00 BB) 7:spade: (2 players)
      Hero bets, MP2 calls.

Final Pot: 10,00 BB

De river was bedoeld als valuebet tegen een slechtere A. Is dat wat? Een raise had ik ook nog gecalled.
  • 4 antwoorden
    • wilm
      wilm
      Bronze
      De river was bedoeld als valuebet tegen een slechtere A. Is dat wat? Een raise had ik ook nog gecalled.

Dan gaat mijn voorkeur meer uit naar c/c. Persoonlijk c/f ik deze hand denk ik. Dit ruikt naar een klein PP of 5x.

Edit: Aan je stats gezien is villain ook passief. c/f ?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou deze c/c doen. Busted flushdraw.

64/39/1.1 is niet echt passief omdat hij zoveel handen preflop speelt.
    • wilm
      wilm
      Bronze
      Hm true was me niet opgevallen.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Vind ik goed. In zijn preflop-range zijn Ax, Kx en pocketpairs.

Een pocketpair gaat hij betten op een check. Ax en Kx behindchecken, maar callen.

Een Raise zou ik denk ik niet callen, alleen als zijn River-AF heel hoog is - dus hij zijn busted draws niet op de Turn, maar op de River raised.

Jij hebt niet veel handen, maar 1.1 AF met 64 VPIP is agressief, maar geen Maniac. Hij heeft ook een WTS van 68.

Als de stats zo goed zouen zijn, bedoelt het, dat hij veel gewoon downcalled, semibluffed, maar niet purebluffed, en altijd gaat betten als jij checkt.

Misschien had jij mijn AJ b/c in het hoofd, maar ik zou er niet vanuit gaan, dat zij op deze manier ook op deze limiet spelen.

Als hij natuurlijk veel Riverbluffraises maakt (ook met Kx en Ax) is b/c hier een optie.