Quiz werkt niet?

• DistelD
      DistelD
      Bronze
      Hallo,

ik wou de quiz proberen! Maar ipv van een vraag komt er ":/"
      en ipv mogelijke antwoorden verschijnt er niets na de keuzemogelijkheden!
      Als ik gewoon op volgende click (zonder antwoord te selecteren) kwam er "je hebt de quiz niet gehaald"?!

Enige hulp?
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi DistelD,

Welke variant heb je gekozen? No Limit, Fixed Limit of Toernooien?
      Indien de laatste dan kan dat kloppen, aangezien deze nog niet online is in het Nederlands.

Laat het even weten als je wil.
    • DistelD
      DistelD
      Bronze
      Inderdaad toernooi!
      Maar heb geprobeerd het in het Engels te zetten zelfs :) (wel pas tijden dat het al bezig was)

Ik ben zo al wel 2 pogingen kwijt (had het al een keertje gedaan op andere pc in firefox.. nu IE)

Alvast bedankt voor de hulp! Denk wel dat quiz geen probleem mag zijn ;)

Greetz
    • DistelD
      DistelD
      Bronze
      Ik heb de quiz met succes gedaan! (in het Engels). Bedankt voor de uitleg!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi DistelD,

Er zijn inderdaad wat verwarrende situaties op dit moment. Wanneer je je taal op Engels zet kun je inderdaad wel de quiz in het Engels doen voor toernooien. De Nederlandse versie hiervan zal rond 1 maart online zijn en vanaf dan kunnen nieuwe leden deze quiz in het Nederlands doen en ook gewoon hun taal op Nederlands hebben staan vanaf het begin.

Je bent nu geslaagd voor de quiz, waarvoor gefeliciteerd, maar je taal staat nu op Engels. Wil je inaanmerking komen voor de promoties van deze community dan zul je je taal nog wel moeten veranderen in je profiel.
    • DistelD
      DistelD
      Bronze
      Hallo,

ik heb gekeken en men profiel staat in het Nederlands hoor! Maar zoals vermeld hier: Starten bij Mansion?

Zie ik wel geen keuze voor men startkapitaal