Schande

• 10 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Jup, levenslange schorsing voor taylor
      En hopen dat eduardo hersteld wat waarschijnlijk niet gebeurd
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Idd niet normaal, mag van mij ook levenslang geschorst worden....
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ps. niet voor op de lege maag :o Niet normaal zeg X(
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Levenslage schorsing vin ik eigenlijk ook niet nodig.

Een fikse schadevergoeding voor speler, en arsenal en dan nog fikse schorsing, jaartje ofzo
      Personlijke excuses aan speler en aan arsenal + supporters.
      Hij zal het wel voeling in zijn portemonee
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Nooit meer mogen voetballen.... idioot
    • sechef
      sechef
      Gold
      Echt schandalig!ik bne hier extra gevoelig voor, ze hebben me dit jaar ook de enkel verrot getrapt, lig er ook al 7 maanden uit :(
      Ik vind dat ze de straf van taylor vast moeten binden aan de blessure, zoland dasilva niet speelt, speelt taylor ook niet!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Minstens!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Dudu :'(
      Ik heb Kroatische roots en dit treft gewoon heel mijn 2e vaderland. We zien onszelf gewoon als een outsider voor het EK en we kunnen gewoon heel ver komen. Zonder Dudu wordt die kans heel wat kleiner, hij is toch iemand die uit het niets een kans kan creëeren en die nog scoren ook.

Al is dit natuurlijk vooral erg voor Eduardo zelf, die net begon te renderen in een topteam als Arsenal en een goede kans had op zijn eerste titel in een topcompetitie.

Gisteren was ik echt in shock en was de elektrische stoel de lichtste straf die ik kon bedenken voor Taylor. Vandaag kan ik het al iets beter relativeren en vind ik een schorsing, gelinkt aan de blessure van Eduardo Da Silva een faire straf. Schorsen tot Eduardo weer een VOLLEDIGE match op niveau kan afwerken.

Het feit dat Taylor zich na de match verschrikkelijk voelde vind ik dikke hypocrisie. Ik heb de beelden gezien en net na de tackle lijkt, ik herhaal lijkt hij gwn nog te grijnzen. Moest hij zich echt zo schuldig voelen zou hij dit wel niet doen, vooral omdat hij ook nog ging protesteren na zijn rode kaart.
      Ik herinner mij een ex-speler van Brussels die na een te late tackle het been brak van een Beverse Speler enkele jaren geleden. (waarvoor hij terecht geel kreeg, geen rood want beenbreuk kwam vooral door de val) Die jongen was toen zo in shock dat hij zelf vroeg om zijn vervangen en met zijn eigen wagen achter de ambulance aanreed om zo zeker te zijn hoe het met het 'slachtoffer' gesteld was.

Veel Sterkte voor Dudu, en ik hoop hem volgend jaar terug te zien schitteren.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dit moet gewoon strafrechtelijk vervolgt worden. Zware mishandeling.

En dit was in mijn ogen opzettelijk en hij verdient het dus niet meer om te mogen voetballen.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Ik kan het filmpje niet zien :(

Maar zoals ik de reacties hier lees is het een soort Kokmeijer (of hoe heet de beste man ook alweer?) overtreding ?
      Zn been werd gewoon doormidden geschopt, echt afgrijselijk om te zien die overtreding.
      Die man voetbalt nooit weer..
      Mensen die zulke aanslagen plegen moeten gewoon een levenslange schorsing krijgen!
      Ik vind dat ze veel strenger moeten optreden in het voetbal, en camera beelden moeten toelaten voor sommige overtredingen.
      Als je soms ook die smerige elleboogjes ziet onder het mom van "ik maakte mij even breed" dan denk ik ook: schorsen die hap!
      Vaak komen ze er zonder kaart vanaf.
      Dat gebeurde vroeger natuurlijk ook wel, maar het lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld.. een HELE slechte ontwikkeling als je het mij vraagt.