geslaagd, en dan.

• dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Hoi Iedereen,
      ALs je geslaagd bent voor de quiz dan krijg je deze boodschap:
      ----
      Je bent geslaagd voor de quiz!
      Onze support controleert of je gegevens juist zijn en zal vervolgens de $50 startkapitaal naar je poker account storten. Tevens kun je de extra $100 bonus vrijspelen.

-----
      Wat moet ik eigenlijk doen voor die controle? iets opsturen of nemen jullie contact op? Of gaat het vanzelf?

Alvast bedankt!
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi dopedopey,

Welkom bij PokerStrategy en gefeliciteerd met het slagen voor de quiz!

Support controleert nu je gegevens en vraagt incidenteel een ID check. Hier krijg je echter bericht van. Normaal gesproken staat nu, na het akkoord bevonden van je gegevens, het geld binnen 48 uur op je account.

In de tussentijd kun je nog eens de basisartikelen doornemen en DIT artikel.
      Op die manier begin je goed voorbereid aan je pokercarriere.

Ik wens je alvast veel succes!
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ok, bedankt , ik wacht rustig af en hopelijk staat morgen het geld op titan :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Ik heb dus een ticket verstuurd, is dit voldoende?
      -----
      I passed the starting quiz on pokerstrategy.com more then 48 hours ago, and have not yet recieved my money on the pokersite of my choise, titan poker. Can you please tell me if i did something wrong, or how long it will take to recieve my money? My name is *****, Username: *****.

Thanks in advance.
      -----
      Is dit voldoende?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hartstikke netjes gedaan. meer dan voldoende.
      Pokerstrategy probeert je ticket binnen 24 uur te beantwoorden.
      dus ik denk dat je morgen rond dit tijdstip al meer weet.

kijk ook eens in je emailbox of je niet een mailtje van Pokerstrategy ontvangen hebt met een, steekproefgewijze, verzoek om een ID. kijk ook in je spambox. sommige providers zullen vaak het eerste mailtje van Pokerstrategy zien als spam.

have fun en leg gerust een stel Azen weg als je denkt dat je gebeat bent.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      tenzij ik erover heen heb gelezen en hem per ongelijk heb gewist uit mn spam folder, heb ik geen mail gehad van PS.

Maar goed, ik wacht rustig af, en dan merk ik het wel! Bedankt voor de vlotte reactie iig!!