Hallo

• Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Dag beste mensen,

Ik heb maar even gewacht met mezelf voor te stellen omdat ik eerst wilde kijken hoe het ging lopen. Ik ben Roy, 18 jaar en kom uit Linne (Limburg). Ik zag op deze site dat er van het weekend freerolls gespeeld konden worden (net dus ;) ) en besloot mee te doen. Tot mijn grote verbazing werd ik ook nog 14e!!

Daarom heb ik nu maar besloten me ook even voor te stellen, zodat ik jullie de volgende keer misschien herken aan de pokertafels.
  • 8 antwoorden
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Welkom.... Een goed begin zou ik zeggen trouwens. :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Roy,

Welkom bij PokerStrategy en nogmaals gefeliciteerd met je 14e plaats bij de Basic Freeroll!

Wat speel je normaal gesproken trouwens? Ook MTT's of cashgames NL/FL?
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Uhm,

Meestal doe ik cash games nolimit. Op het moment speel ik met vrij lage blinds omdat ik in het begin een slechte start heb gemaakt. Ik heb nog maar 19 dollar over en moet dus weer rustig opbouwen.

Verder speel ik wel eens graag freerolls of toernooitjes. Deze was extra leuk omdat er vrij weinig deelnemers waren :)

EDIT:

Ik heb me vandaag opgekrikt naar 42 dollar dus ik zal binnekort wel hogere blinds kunnen gaan spelen. Ik blijf toch wel nog even bij 10/20
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Hey man,

Dat doe je dan goed meteen je eerste freeroll 14e. Als dat het begin is van een stijgende lijn dan beloofd dat nog veel goeds.

Suc6,

Groeten,

arjan
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Roy,

Ik blijf toch wel nog even bij 10/20

Ik denk dat je zelfs beter nog een limiet lager kunt spelen. Een goed bankrollmanagement hanteren is erg belangrijk als je succesvol wilt worden.
      Zie meer info hierover in DIT artikel voor de SSS en DIT artikel voor BSS.

In iedergeval leuk dat je bankroll weer $42 is.

Succes!
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Hey...

Ik wil ook nog even benadrukken hoe belangrijk het is om volgens een goed schema de limieten door te komen. Ik denk dat je ten eerste goede pokerskills moet hebben maar dat het misschien wel net zo belangrijk is dat je niet boven je 'budget' gaat spelen. Ik heb het al vaak gehoord en gezien; goede spelers die toch broke gingen door slecht BRM.
      Met een bankroll van onder de $50 heb je volgens mij niks te zoeken op NL20. Als je wil kun je SSS'en op NL10. Ik heb het zelf ook gedaan toen ik begon met $50. Daarmee kun je verantwoord aan je bankroll werken.

Veel succes in elk geval!
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Ok bedankt. Ik zal het zeker in overweging nemen. Ik had in het begin met sss gespeelt alleen kreeg ik een aantal bad beats. Nu ben ik iets agressiever bezig en heb ik mijn 50 dollar weer bijna terug.

Ik denk dat ik vanaf dan weer tighter ga spelen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Xiqu0n,

alleen kreeg ik een aantal bad beats.

Deze zul je in elke variant krijgen, dat is inherent aan poker. Zolang jij je beste spel blijft spelen zul je op lange termijn winst maken. (mits je je natuurlijk door ontwikkelt ;) )

Maar leuk dat je weer bijna terug bent bij de $50!

Succes!