Withdrawen

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik zou mijn bankroll zeer binnenkort van mansion willen afhalen.
      Nu, ik heb net een moneybookers account aangemaakt en blijkt dat je pas via moneybookers kan afhalen als je er al mee gestort hebt (gaat vanaf 20€)
      Ok, denk je, rap een stortingkje doen, maar deze storting geldt natuurlijk als first deposit bonus en het zou stom zijn om niet de volle 500$ te gebruiken...

Dus, nu kan ik het ook via de bank doen, daar is zo'n voorafgaande storting niet voor nodig.
      Maar ik weet niet of dit wel veilig is.
      Qua belastingen/ouders/bank e.d?

Dus,
      zijn er nog andere manieren bv. neteller en ofzo?
      Waar ik dus niet zo'n voorafgaande storting moet doen he :)

Ik zou het evt. wel goed vinden om het geld te "loopen" via de bank naar moneybookers om zo te depositen voor die 500$ bonus en die dan ff vrij te spelen, maar weet dus niet of dit wel zo slim is om van pokersite naar bank te storten.

groeten
  • 8 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi TimothyVdp1,

Waar ik dus niet zo'n voorafgaande storting moet doen he

Dat is niet mogelijk helaas. Maar het klinkt wel een beetje dubbel, je bankroll van Mansion afhalen, maar tevens wil je ook "even" de volle depositbonus vrijspelen.
      Wat ik hiermee wil aangeven is dat deze bonus zeer zeker interessant is, maar dat deze niet binnen een dag is vrijgespeeld.

Wanneer je besluit om toch je bankroll van Mansion af te halen is het wellicht een optie dat een pokervriend die EUR20 naar jouw moneybookers boekt en jij het terugbetaald zodra je hebt uitgecasht.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      probleem is dat deze dan geldt als first deposit bonus...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Dat begrijp ik, maar daarom geef ik aan dat je voor jezelf moet afwegen wat je liever wilt. Wanneer je de volle depositbonus wilt ontvangen moet je er wel rekening mee houden dat het even duurt voordat je deze hebt vrijgespeeld.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik denk dat ik gewoon iemand ga proberen te vinden die me 500$ wilt lenen voor een dagje zodat ik het geld op mansion kan zetten, direct er terug afhalen en teruggeven en dan beginnen met de bonus vrij te spelen :)

kandidaten mogen zich aanmelden via pm :D :D

groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Qua ff snel die $500 lenen: Hou er rekening mee dat er altijd om gegevens gevraagd kan worden zoals ID of soms zelfs een rekening waaruit blijkt dat je op het opgegeven adres woont. Dit wordt niet standaard gedaan, maar ook een pokerroom probeert fraude tegen te gaan en zal soms deze info opvragen.
      Het proces van opsturen/beoordelen/aanvullende stukken sturen etc kan soms langer dan een week duren.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ok, bedankt :)
      Voor de rest: is het eigenlijk wel mogelijk om die 500 te storten en dan "direct" (na evt. checks e.d) eraf te halen?
      of moet die erop blijven staan tot je de bonus hebt vrijgespeeld ofzo?

groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Dit kun je voor de zekerheid het beste even navragen bij de live support van Mansion. Normaal gesproken mag je het er direct weer vanaf halen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      heb het nagevraagd en is geen probleem!

groeten