Foutje gemaakt

• Fabian6
      Fabian6
      Basic
      Ik had de quiz goed doorstaan. En hoe stom ook klikte ik op de download van tillt poker. Ik kreeg dit niet meer teruggedraaid. Ik wil echt heel graag gewoon mijn geld krijgen bij Titan poker. Maar kan ik nu toch alleen nog mijn account houden bij Titan poker+geld?
      Hopelijk krijk ik een antwoord terug waar ik op hoop...
      Fabian
  • 17 antwoorden
    • Zarathrustra
      Zarathrustra
      Bronze
      Hoi Fabian6

Welkom

ik ben net als jij via deze forum bij titan poker gekomen
      ik had ook een probleem met het overbrengen van het geld
      maar ze zijn hier echt heel eerlijk in
      je moet gewoon ff met de admin praten
      en die zal je sturen
      en uiteindelijk zal het wel goed komen en kan je beginnen met pokeren op titan poker

Freek
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Fabian6,

Allereerst welkom bij PokerStrategy!

Dit hoeft inderdaad niet echt een probleem te zijn. Wel moet je zo snel mogelijk even een ticket aanmaken door boven in het menu op "Help" te klikken en dan rechts bovenaan op "nieuw ticket aanmaken".

Leg even kort in het Engels uit wat je hebt gedaan en dan kan het worden opgelost. Doe verder even niks en wacht op de intructies van support. Dit in verband met verschillende bonuscodes.

Succes en hou me even op de hoogte als je wil.
    • Fabian6
      Fabian6
      Basic
      Ik heb ticket aan gemaakt.
      Wanneer krijg ik hier over bericht terug en krijg ik mijn geld op mijn account?
      groetjes fabian, en fijn voor snelle reactie
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Normaal gesproken heb je binnen 24 uur antwoord, maar kan af en toe 48 uur duren.

Nadat alles akkoord is bevonden en gewijzigd in jouw geval, dan duurt het normaal gesproken daarna nog 48 uur voordat je het geld in je account hebt.
    • Fabian6
      Fabian6
      Basic
      Ik wacht nu al 57.5 uur. Maar heb nog steeds niks binnen. Wanneer krijg ik nu eindelijk mijn geld want ben al lang nieuwschierig? Kunnen julile zien of alles goed is gegaan?
      groetjes fabiian
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Fabian6,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de afdeling support technische problemen heeft en daarbij een aantal zieke collega's. Helaas duurt hierdoor alles iets langer. Ik wil graag je begrip vragen voor deze situatie. Excuses voor het ongemak.
    • Fabian6
      Fabian6
      Basic
      Heey Sharp.
      Je vertelde me van zieke mensen.
      Heb je dan enig idee hoelang het dan wel gaat duren of kan het na het weekend verholpen zijn? Omdat een vriend van mij het wel gewoon gekregen heeft vrijdag? En ik heb eerder alles in orde gemaakt hoorde ik.......Nou ik hoor het wel;)
      Groet fabian
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Fabian6,

Ik kan je helaas niet zeggen hoelang het concreet zal duren. Check in iedergeval ook je spamfolder of daar een e-mail in zit van PokerStrategy.
    • Fabian6
      Fabian6
      Basic
      Kan je wel zien of ik wel ticket aan heb gevraagd. en of die ontvangen is? anders wacht ik maar hebben jullie niks ontvangen:P
      fabian
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hiya fabian6,

als je nu nogmaals op "help" klikt zal je rechtsboven in het scherm zien dat je een ticket verstuurd hebt. de status van die ticket zal op "open" staan.
      je kan helaas niet zien of een ticket al gelezen is, maar hij zal zeker ontvangen zijn op de afdeling support.
    • Zarathrustra
      Zarathrustra
      Bronze
      hey mensen

ik vind best raar dat sloom gaat bij fabian
      want ik had mijn 50$ al binnen 12 uur.
      wat zou nu het probleem kunne zijn?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Fabian6,

Ik had zelf ook even een mailtje gestuurd, ben even in afwachting van antwoord. Zodra ik antwoord heb, plaats ik het in deze thread.
    • Fabian6
      Fabian6
      Basic
      Nou het heeft me nu te lang geduurd, ik geef wel aan iedereen door dat pokerstrategy.com niet echt uitvoert wat ze beloven. Is me dat ook weer duidelijk geworden. Dus iedereen die dit lees probeer het niet want dat geld krijg je toch niet!!
      Groet Fabian
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Fabian6
      Nou het heeft me nu te lang geduurd, ik geef wel aan iedereen door dat pokerstrategy.com niet echt uitvoert wat ze beloven. Is me dat ook weer duidelijk geworden. Dus iedereen die dit lees probeer het niet want dat geld krijg je toch niet!!
      Groet Fabian
      Sterke grap!

En voor het geval je het niet wist, Sharp80 zit in verhuizing en heeft geen internet zei hij tijdje geleden. 1 van de belangrijkste dingen in poker is geduld, als je dat niet hebt kan jij ook niet waarmaken wat pokerstrategy je aanbiedt.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tot nu toe heb ik niet te klagen over pokerstrategie.

Ik snap je teleurstelling, maar het doet me wel een beetje denken aan die pokerhand die ik verloor met mijn flush A die ik toch verloor.

Het duurde even totdat ik besefte dat de ander een full house had.

Maar tot nog toe is dit de beste site die ik ben tegengekomen, al staat het nog in de kinderschoenen.

Heb dus wat geduld en kijk of je zelf alles goed hebt gedaan, voor je het opgeeft.

Groetjes,
      Z.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fabian6
      Nou het heeft me nu te lang geduurd, ik geef wel aan iedereen door dat pokerstrategy.com niet echt uitvoert wat ze beloven. Is me dat ook weer duidelijk geworden.
      Groet Fabian
      jammer dat het in jouw geval een beetje langzaam gelopen is, je schreef zelf dat een vriend van jou het geld wel snel ontvangen heeft. zoals al geschreven zijn er op dit moment veel zieken bij Pokerstrategy en is Sharp druk bezig met verhuizen en ikzelf heb ook een week op apegapen gelegen.
      kwestie van verschillende vervelende omstandigheden.

Poker is mensenwerk en ook bij Pokerstrategy werken alleen maar mensen. (god verhoedde dat er bots ingezet gaan worden).

Sharp heeft een berichtje naar support gestuurd met je opmerkingen en vragen en daar zal vast snel bericht van komen

have fun en geduld
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Fabian6,

Beetje jammer dat je gelijk zo reageert, te meer omdat je zelf al hebt aangegeven dat een vriend van je al wel de gratis $50 heeft ontvangen.

Wel excuses voor het ongemak dat het zo lang duurt. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Ik heb zojuist bericht terugontvangen en je ontvangt een e-mail met het verzoek om een ID te versturen. Vanaf het moment dat je ID is goedgekeurd, duurt het ongeveer 48 uur (weekend niet meegerekend) dat je het geld op je account ontvangt.