KK in raised pot

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Party Poker
      No Limit Holdem Tournament
      Blinds: t30/t60
      10 players
      Converter

Pre-flop: (10 players) Hero is Button with K:club: K:spade:
      UTG folds, UTG+1 calls t60 [color:aaaaaa](pot was t90)[/color], [color:#cc0000]UTG+2 raises to t240[/color], 4 folds, [color:#cc0000]Hero raises to t720[/color], SB folds, BB calls t660 [color:aaaaaa](pot was t1110)[/color], UTG+1 folds, UTG+2 calls t480 [color:aaaaaa](pot was t1770)[/color].

Flop: K:diamond: 7:diamond: 2:diamond: (t2250, 3 players)
      BB checks, [color:#cc0000]UTG+2 is all-in t760[/color], [color:#cc0000]Hero raises all-in t1160[/color].
      Uncalled bets: t400 returned to Hero.

Turn: A:diamond: (t3770, 0 player + 2 all-in - Main pot: t3770)

River: 8:diamond: (t3770, 0 player + 2 all-in - Main pot: t3770)

Results:
      Final pot: t3770

Waarschijnlijk had ik hem preflop al all in moeten zetten?
  • 3 antwoorden
    • RensJansen
      RensJansen
      Bronze
      Nee denk het niet, je hebt 3x zijn bet geraised op zich prima, dat er dan 2 man mee gaat naar de flop duidt op aardige kaarten. Maar je wil eigenlijk wel dat er iemand mee gaat en als je all in was gegaan had zou hij kunnen folden.

Ik zou dit niet anders gedaan hebben pre-flop, op de flop wel.

Jij gaat er daar vanuit dat hij in ieder geval geen flush heeft gehit maar op een draw zit (denk ik) hij zit vrij vroeg in de pot dus zal wellicht QQ/JJ hebben waarvan een ruiten. AA sluit ik uit want dan zou ik pushen na jou bet pre-flop (zit al 2 man in namelijk die dan beide praktisch committed zijn) en je dus vermoedelijk in ieder geval 1 caller krijgt.

Ik zou zijn bet alleen callen en hopen dat de BB alsnog fold, door te pushen loop je het risico dat de BB called en je er uit ligt en een rest stack van 6,5 BB kan voldoende zijn om een nieuwe stack op te bouwen. Als BB called en er turn weer een ruiten weet je iig dat je weg moet, immers hij called niet op die flop zonder ruiten (zou ik niet doen tenminste).

Maar goed je houdt je 400 over, toch wel eerste geworden hoop ik :D

Wel *u* trouwens zo'n board, hit je ook een keer je setje complete flush op tafel, gewoon pech waarschijnlijk (hij had toch geen AA he)
    • titi87
      titi87
      Bronze
      wil het resultaat wel eens zien!:D
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      ik vind het prima gespeeld zo, toch raise ik zelf liever meteen allin preflop omdat het alles een stuk makkelijker maakt. Wat doe je bijvoorbeeld als je 2 callers krijgt en er komt een aas? Eigenlijk ben je al comitted en kan je dus niet meer folden.

Wat ik dus doe is: bij elke raise die ik wil maken die me commit push ik gelijk allin. Pech dat er zoveel ruiten komen en geen fullhouse... shit happens :(