Blow's blog, niet geschikt voor moraalridders!!!

• blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      hey hallo allemaal,
      ik zal me ff voorstellen : blowkonijn.
      Ben net begonnen met on line pokeren voor echt geld. Volledig debiel gestart, denkend dat ik de nieuwe phil helmuth was, binnen een week 500 dollar gedoneerd aan anderen, die wel zo slim waren om tenminste iets van pokerstrategy te lezen. Gelukkig heb ik nu t licht gezien en speel ik op de laagste limieten volgens sss. Langzaam aan gaat mn bankroll naar boven. Nou, dat was t dan voor nu, maar jullie gaan zeker meer van mij horen. groetjes,
      blowkonijn
  • 3638 antwoorden
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Hey,
      Balen van die dollars, maar dat win je wel weer terug als je aan de strategieën en de bankrollmanagement houdt.
      En niet te veel blowen voor het pokeren, zal je niet goed doen :P
      Succes!
    • aciddragon
      aciddragon
      Bronze
      Een blowtje tijdens het pokeren heeft mij nooit iets verkeerds gedaan
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Mij ook niet =)
      Succes blowkonijn
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      ff ter info : ik blow al bijna 20 jaar dagelijks, dus ik denk dat t eerder een zooitje wordt, wanneer ik niet zou blowen. En, heel belangrijk, 1 keer raden wie er t meeste geduld heeft hahahahahah............48 uur aan stuk door is totaal geen probleem!
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Speelde gister tegen een blowerd die een push callde met handen als A high. Der mogen wel meer van dat soort spelers zijn :P
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      das geen blower........das een debiel met zuurstoftekort!
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Net ff in 2 uurtjes 100 bb naar beneden, schijtziek ben ik er van. Heb me maar afgemeld op 100 bb verlies, want als ik nu nog door zou gaan, krijgt t woordje tilt een nieuwe betekenis.

Gelukkig wel een hele dikke domme fout uit mn spel gehaald [jaaaaa, voor ik die 100 bb kwijt was]. Door blijven bluffen als ik de flop gemist heb! Niet meer zoveel doen dus, alleen nog heel af en toe als ik een groot vermoeden heb dat de tegenstander toch zal folden.

Goed, nu die fout er uit is, zou t in principe wat meer winstgevend moeten zijn. Tot nu toe moest ik t hebben van de rakeback.

Vanaf nu zal ik proberen elke dag bij te houden wat ik verlies of win, zonder elephant, want dat kutprogramma heeft me al een keyboard gekost. Ik speel gewoon sss zonder hudprogramma, want als ik live speel heb ik die ook niet. En t is toch nog low limit, dus blijkbaar niet nodig ook.
      Als ik de hogere limieten ga spelen, kan ik t alsnog installeren, danwel laten installeren. Tot morgen. out.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Hoi blowkonijn

Concentreer je op bijleren en niet op winst maken. Het is de enige manier om op lange termijn veel te winnen! Verder ben je best goed bezig en gaat iedereen wel eens tilten. 100bb is maar 5BI en dus ook helemaal niet zoveel. Als het puur tilt was dan is het wel duur natuurlijk maar zoals ik al zei: these things happen. Leer er uit!

Veel succes!
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Nee, t was geen tilt, 2 keer kk [ik kk] tegen aq verloren, aa tegen aa waar de tegenstander een flush maakt met 1 van zn azen, aa tegen 22 verloren enz......het hield maar niet op. Goed, een nieuwe dag een nieuw begin! Heb eens lekker geslapen na 2 dagen wakker te zijn geweest.

Voor degenen die t interesseert, ik doe ook mee aan de ijzeren man uitdaging. Heb al bronze status, en nog 2 dagen geloof ik met 50 punten per dag, dan heb ik de zilveren status gehaald deze maand. Das goed voor een 15.000 dollar freeroll. Ik heb dat icoontje maar uitgezet bij mijn avatar, want sommige mensen bleven maar aan mn kop zeiken hoe ik dat voor mekaar kreeg met sss op hele lage limieten. Heeeeeeeel veel spelen dus......[en zonder bankrupt te gaan, is ook iets nieuws voor me hahahaha]

zo, en dan nu maar weer eens fulltilt opzoeken.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Hey,

toen ik je zocht om met je aan tafel te schuiven, merkte ik dat je op NL10 terug speelt. Wat is de reden van deze verandering? Je denkt toch aan je BRM, hé? Of kon je juist omwille van je BR een limiet omhoog? En hoe gaat het daar? Verandert het niveau fel? k ben benieuwd, want ik zou zelf ook graag op NL10 gaan spelen, maar ik wacht liever wat langer, dat ik zeker niet meer terug moet na verloop van tijd.

Hopelijk tot snel aan de NL10 tafels!
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Hey caroline,
      ja ik kon inderdaad omhoog en het speelt tzelfde als op nl5.......
      net zoveel fish, misschien iets meer shortstackers. Maar ja, daarvan weten we hoe ze spelen.
      succes trouwens en tot binnenkort op nl10
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Zo, ben er klaar mee voor vandaag :4112 handjes en een verlies van 50 bb. Ik ben ook zo stom, kan mezelf beter blufkonijn noemen.......
      Godverdomme, ik zie t aan mijn spel, ik weet dat ik te veel doorbluf na een gemiste flop en toch blijven proberen heeeeee. Kut. Moet daar echt aan gaan werken om t te laten, ook als mn tegenstander van te voren heeft laten zien dat ie vaak fold op een cbet. Als ik dat deze sessie had gedaan, had ik beslist met winst afgesloten.

Aan de andere kant, vrouwe fortuna mag ook wel eens een frikandel in dr hol geschoven worden zodat ze ook eens wat warm vlees binnenkrijgt
      . Wat had die me n humeur vandaag zeg, niet normaal. Betekent dus wel dat ik morgen wat van haar tegoed heb! Win money on showdown was trouwens 53 procent, dus dan zit ik toch in de goede richting toc?

Heb me wel voor de zilveren iron man freerol geplaatst, dus dat is wel goed vooruitzicht. De rakeback van vandaag zal trouwens wel lekker opgeschoten zijn hahahaha.

Goed, morgen weer een dag, welterusten.

ps. 310 fulltiltpunten op 1 dag is een nieuw persoonlijk record op nl10
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
      ps. 310 fulltiltpunten op 1 dag is een nieuw persoonlijk record op nl10
      Goeie help, wat veel! Ik kom op NL50 al niet vaak boven de 300, alleen als ik echt tijd zat heb. Nou ja, je kunt met standaard SSS natuurlijk veel tafels tegelijk spelen. Succes met het leren om je handjes te folden postflop.
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Ik heb voornamelijk tussen de 4 en 8 tafels tegelijk gespeeld. Was ook wel extreem lange sessie. Heb me voorgenomen om flink wat rakeback te verdienen de komende 2 weken, plus nog een keer de iron freeroll over 2 weken. Dan zou ik in principe naar de nl25 moeten kunnen gaan, terwijl ik me ondertussen nog "passen" aan leer hahahaha.
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Net mn eerste royal gehad........helaas alleen uit kunnen checken. Had t4 en maakte de royal op de river....damn!!

Ik hou ervan om andere op te naaien, t liefst bigstacks die een hekel aan shortstacks hebben. Vandaag had ik er eentje tegen over mij, die helemaal tilte. Hij zei eerst dat ie vond dat shortstackers poker kapot maakten. " I hate poker but i looooooove maths!!" viel ook niet echt in goede aarde hehehehe. Nadat ik m drie keer te pakken heb gehad op 3 verschillende tafels zei hij: "oww my gooooood!!! I am so gonna leave!" :D
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Ummmm, je kan idd merkn dat t door de week een stuk tighter is. Ik bluf al een stuk minder, maar blijf toch op tzelfde bedrag staan. Wederom, gelukkig is er rakeback.
    • blowkonijn
      blowkonijn
      Bronze
      Godverdomme, na 12 keer achter me kaar te verliezen met 3 x kk, 1 x aa, 4 x ak, 2 xqq en 2 x jj, kan ik dus weer een level naar beneden. Grote zucht....Mevrouw fortuna, fuck you bitch!!! Maar ff een joint draaien en weer door.....
    • pieter80
      pieter80
      Bronze
      of je eet een wortel!?
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Of je gaat naar bed?