SnG AK vs QJ

• Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Deze hand maakte een einde aan mijn SnG op Titan, vannacht.

Ik had het idee dat ik hem verkeerd speelde, maar ben er nu toch niet zo zeker mee van of dat zo is. In feite had ik hem denk ik moeten raisen i.pv. all-in gaan, maar of ik dan na de flop zou hebben gefold?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, want dit soort handen is voor mij vaak een struikelpunt...

Absolute Life Poker Tallinn 50/100, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button (310)
      SB (3660)
      BB BB (4680)
      UTG Hero (1410)
      UTG+1 (3820)
      CO (1120)

Preflop: Hero is UTG with K:spade: A:spade:
      Hero raises to 1410, 4 folds, BB calls 1310.

Flop (2870) 5:spade: Q:heart: 9:spade:

Turn (2870) 2:club:

River (2870) 4:club:

Hero shows K:spade: A:spade:
      BB shows Q:club: J:diamond:

BB wins 2870 with One pair, Queen

Groetjes,

Z.
  • 5 antwoorden
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      Ik zou inderdaad niet meteen all-in gaan met AK. Een gewone raise is al duur genoeg voor de meeste spelers, en het toont misschien nog wel meer kracht.

Op de flop had je waarschijnlijk toch niet meer kunnen folden met een grote pot, de nut flush en twee overcards, maar er zijn natuurlijk wel andere gevallen mogelijk waar je wel kan folden en chips besparen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      pushen of raisen is beide niet verkeerd. Op de flop ben je commited, met je nutflushdraw en 2 overcards (sterker nog, je bent favoriet om te winnen). Anyway, dit is niet verkeerd om pre te pushen, omdat je op veel flops toch committed bent op de continuation bet. Beiden is niet verkeerd. Ik prefereer hier nog normale 3xraise, maar goed, is ook een kwestie van stijl hoor. De call van bb is afschuwelijk btw.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Die mening heb ik ook, thnx voor de reacties.

Soms wil je het even van anderen horen. ;)

Inderdaad was een raise ws beter geweest, maar het had in deze situatie geen verschil gemaakt.

En de call met QJo is absoluut slecht te noemen. Jammer dat ze dan nog hitten, maar eigenlijk moet je dat zien als langeduur investering, want zo sterken ze zich in het volharden in slecht spel.

Toch zn naam even genoteerd.... :D

Z.
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      ja prima gespeeld hoor.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hey ik las je hand net, je had hem naar 300 moeten verhogen of 400 vinden sommigen fijner. Gewoon serieus spelen op de flop doorrammen met zon flop. met zeg maar 5 mensen - button telt niet mee 310 p- is de kans erg groot dat je op dat moment de beste hand hebt. Op de flop allin is prima omdat die pot erom vraagt en je hand te sterk is. En idd echt een slechte call, met een allin raise kun je nooit blij zijn met jq os. gewoon solide blijven spelen en niet laten ontmoedigen of anders spelen door dit soort happenings. soms gebeurt dit gewoon. ik had precies dezelfde hand tijdens een cashgame alleen tegen qq. dan valt die net wel. Maar het ligt gewoon heel erg dicht bij elkaar. prima gespeeld 66 procent kans voor de flop na de flop 54 procent... oftewl jij deed het goed en hij had ""mazzel"""al blijft 33 procent een beste kans 1 op 3 keer verlies je hem

Succes verder met je spel