Foutje?

• Picmin
      Picmin
      Bronze
      Hey,

Ben geslaagd voor de quiz, maar heb m'n geld nog altijd niet ontvangen. Mss moet ik wel wat meer geduld hebben, maar het kan dat ik een fout heb gemaakt...
      Ik had al een account op Full Tilt en veronderstelde dat ik een nieuw acc moest maken en heb dat dan ook gedaan, compleet met nieuw e-mail adres (Pimciin@hotmail.com), de bonus code (wist niet goed waar in te vullen, iets met referentiecode?) en TAF (Kookie, m'n broertje). Kan mss ook zijn dat ik na de test niets heb gedownload ofzo, omdat ik Full Tilt al had. Anyway...

Hopelijk kunne jullie me helpen

Nik
  • 3 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      Hoi Picmin, wel alvast gefeliciteerd met het behalen van de kwis, maar...
      Wanneer je al een account hebt op Full Tilt Poker die niet is aangemaakt met de bonuscode "PSVIP" dan is het niet mogelijk om StrategyPoints te verzamelen terwijl je op Full Tilt speelt. Helaas is het niet mogelijk om je account te switchen. ook is het niet mogelijk op een al bestaand account je startkapitaal te ontvangen.

ik raad je aan een andere site te kiezen om je start kapitaal te ontvangen. op de BONUSPAGINA kan je een overzicht vinden van de sites waarmee Pokerstrategy samenwerkt.

wat wil je gaan spelen? als je gaat voor MTT/SNGs gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Pokerstars en Party. Voor cashgames speel ik zelf graag op Titan.

have fun en les 1 van het pokerspel = Geduld
    • Picmin
      Picmin
      Bronze
      Kay, ik heb Titan Poker gedl, alles netjes ingevuld en op de bonuspagina m'n acoountname ingegeven.

"De accounts zijn succesvol geregistreerd"

Nu hopen dat ik geen fout heb gemaakt..
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      "De accounts zijn succesvol geregistreerd"
      nou dat klinkt al hoopgevend, toch?

ik neem aan dat je gaat beginnen met SSS? met je gekregen geld kan je makkelijk NL10 spelen. neem niet meer dan $2 mee naar een tafel. kijk maar eens in het artikel over BANKROLLMANAGEMENT .
      begin rustig aan , neem de tijd en post een paar handen als je vragen hebt over je spel.

have fun